Kippie!!!!!

Hé topper!!!!!

Wat lees ik nu toch voor ongelooflijk geweldig nieuws van je. Het is werkelijk waar niet te bevatten, maar wat ontzettend geweldig. Ik kan me je verwarde gevoelens helemaal voorstellen, maar lieve meid probeer positief te denken. Vooralsnog ben je dus gewoon hartstikke zwanger. Oh wat was ik toch graag samen met je naar het andere forum gegaan, helaas kan dat niet zoals je weet. Daarom moet jij je maar goed innestelen voor ons beide daar op het andere forum en daar een plekje voor mij vrijhouden, want ik kom je echt nog wel een x vergezellen hoop ik hoor. Lieve meid, het is je zooooooo ontzettend gegund, en wat toch een wonder!! Dat geeft ons allen weer zoveel hoop en goede moed. Nou neem maar even rustig de tijd om aan je nieuwe status te wennen, die van zwangere vrouw en als je zover bent ga dan maar lekker proberen te genieten.

Dikke dikke kus!
Scorpy

Hoi lieve Scorpy,

Speciaal een berichtje voor mij!!!!!
Ik had echt heel graag gezien dat het bij jou beter was afgelopen. Je tweede miskraam alweer. Dat gaat je ook niet in je koude kleren zitten.
Hier gaat alles prima. Alleen weinig kwaaltjes, dus twijfel wel aan alles. 13 juni heb ik de eerste echo en dan kijken we wel verder. Binnenkort gaan we trouwen (21 juni), dus stiekem trouwen we (als alles goed blijft gaan) met z'n drietjes. En waarschijnlijk heb ik zaterdag mijn vrijgezellefeest. Kippie zonder een wijntje. Zal best opvallen, denk ik. Alleen zal niemand aan me durven vragen of ik zwanger ben, want dat hebben ze in de loop van de jaren wel afgeleerd.
Ik hoop echt dat je  ons komt vergezellen op het zwanger-forum. Het is je echt ontzettend gegund. Fijn dat je controle goed was en dat alles weg is. En dat de uitslagen van dat chromosomenonderzoek zo lang duurt.....
Geniet nu maar even van je wijntje en alles wat daarbij hoort.
Neem er 1 extra van mij!!!

Dikke kus, Kippie.

Terug
Bovenaan