ik ben ten einde raad met mijn kindje.. hij heeft vandaag de hele dag gehuild, omgek van te worden. Ook is hij super druk driftig en het lijkt wel agressief! ook strekt hij zich de hele dag uit als hij begint tehuilen.. en hij geeft best vaak en de laatste tijd veel terug. hij huilt en hij huilt en hij huilt maar.. ik kan er even niet meer tegen er irriteer me er echt aan. Ik probeer hem zo veel mogelijk rust te geven maar aan het einde van de dag is bij mij de koek op en kan ik echt niet meer.Dan is het dan ook de beurt aan mijn man. Hoelang duurt het nog ongeveer voordat ze door deze periode heen zijn en kan het misschien het kiss-syndroom wezen? we geven het omneo en ik kan me niet voorstellen dat hij last heeft van krampjes, want het is een heel ander huiltje en hij heeft iedere dag gewoon ontlasting.
Wie helpt mij, ik ben flink van die roze wolk afgevallen.. ik hoop dat ik er snel weer op kan klimmen.
groetjes
Wie helpt mij, ik ben flink van die roze wolk afgevallen.. ik hoop dat ik er snel weer op kan klimmen.
groetjes