Hoi Sandra,
Bij mijn zoontje van 11 maanden is vorige maand het KISS geconstateerd. Eindelijk...na 10 maanden huilen, slecht slapen, overstrekken, niet willen knuffelen etc. Vreselijk!!! Nu weten we wat het is (www.kiss-kinderen.nl kan je ook eens kijken). Ik ga nu sinds kort naar een manueel therapeut en al na 1x merkte ik verschil. Mijn zoontje sliep beter, wilde weer knuffelen en werd vrolijk wakker (ipv gelijk te gaan huilen). Ik ben nu 4 keer geweest en merk niet meer zo'n groot verschil als na de 1e keer. Misschien omdat Ruben zich nu al een stuk beter voelt. Hij moet ook fysio krijgen maar daar heb ik even geen puf voor omdat we al zo in het medische circuit lopen (voor zowel Ruben als mijn man). Dus de fysio komt wel maar ik ben blij dat het KISS hebben gezien want de 1e 10 maanden waren echt een ramp. Nu is het opeens veel makkelijker en snap ik hoe het is om een blije baby te hebben.
Helaas weet ik niet of je dan mag inbakeren maar ik heb het nooit gedaan. Ik hoop dat je hier iets aan hebt en als je vragen hebt hoor ik het wel. Misschien kan ik ze wel beanwoorden.
groetjes
Esther