KISS-Syndroom

Hoi meiden,

Vandaag zijn we via een manueel therapeut erachter gekomen dat m'n zoontje Rian van 8,5 weken het KISS-Syndroom heeft. Als hij op zijn rug ligt neemt zijn lijfje de vorm van een C aan. Verder zijn zijn spieren in nekje en billetjes gespannen waardoor hij moeilijk kan ontspannen. Hij heeft vanaf zijn geboorte overdag nooit geslapen en huilde erg veel. Het CB en zelfs de kinderarts hebben hem onderzocht maar gaven hem de stempel *huilbaby*. Hier had ik helemaal geen goed gevoel bij dus ben zelf het internet opgegaan en kwam op de site www.kiss-kinderen.nl De verhalen en informatie kwamen zo overeen met Rian dat ik een afspraak heb gemaakt met een manueel therapeut. Na de behandeling was Rian heerlijk aan het lachen, het huilen was zelfs iets minder vanavond. Volgende week krijgt hij weer een behandeling. Zijn er hier moeders die ook een kindje met het KISS-Syndroom hebben (als je er op tijd bij bent klinkt het woord KISS-Syndroom erger dan het is). Groetjes, Tanja
 
Hai Tanja,
Bekend verhaal... ik ben met mijn dochter bij de chiropractor geweest en na 3 behandelingen was het over! echt geweldig hoor wat een verschil. Kreeg wel het advies mee dat tegen de tijd dat ze gaat kruipen en later lopen weer even terug te komen om te kijken of er niet weer iets "verschuift" misschien is dat nog een tip voor je. Veel succes en geniet van je mannetje Rian
groetjes Irene mv Anoek
 
Hoi Irene,

Bedankt voor je reactie, dat geeft me toch wel weer wat hoop op betere tijden! Op dit moment ben ik gebroken, hij huilt zoveel en slaapt overdag helemaal niet!! Maar hij heeft pas 1 behandeling gehad!

Groetjes, Tanja
 
Hoi Tanja,

Mijn zoontje is geboren met een gebroken sleutelbeen en het kiss-syndroom. Alleen huilde hij nooit. Ik ben bij een manueel therapeut en een fysiotherapeut geweest. Na een paar behandelingen van de manueel therapeut lag hij al niet meer als een banaantje. Daarna moest ik nog wel naar de fysio maar dat was meer voor zijn armpje. Mij is toen wel geadviseerd om de baby-sleep te kopen. Dat zijn twee kussentjes waar je je kindje tussen legt op zijn zijkant. De ene keer op de ene kant en de andere keer op de andere kant. Dit is om te voorkomen dat het hoofdje afplat. Misschien moet je er eens naar informeren bij je therapeut. Mijn zoontje wordt volgende week alweer 1 en hij heeft helemaal nergens last meer van. Hij liep al met 10 maanden dus ik denk dat je je nergens zorgen over hoeft te maken hoor.

Sterkte!

Groetjes,
Nanda
 
Mijn dochter van 9 weken heeft ook het Kiss-syndroom. Ze huilde best veel maar niet overdreven. Alleen als ze huilde dan was het echt hysterisch en ontroostbaar. Verder poepte ze maar een keer in de 5 dagen (ik geef BV en dat is dus vrij weinig). Ze had klamme en koude handjes en voetjes en ze overstrekte heel erg. We zijn nu 3 keer naar een manueel therapeute geweest en het gaat echt al stukken beter. Het komt echt allemaal goed, meid. Nog even volhouden.

Groetjes Jany
 
Lieve meiden,

Bedankt voor jullie reacties! Met dit soort verhalen kan ik er weer even tegenaan en echt geloven dat het allemaal goedkomt! Bedankt!

Liefs, Tanja
 
Terug
Bovenaan