KISS SYNDROOM

Hallo

De laatste tijd hoor ik vaker dat er veel baby`s zijn die veel huilen.
Onze dochter die is inmiddels al 4,huilde ook veel,zoveel dat we er hulpeloos van werden.
We wisten niet meer wat we moesten doen,wat we voor haar konden doen.
Tot ik een bericht in een tijdschrift zag staan en het verhaal wat daar stond kon wel over mijn dochtertje gaan.
Het verhaal ging dus over Kiss kids ,nou had ik daar nog nooit van gehoord en ben meteen op t internet gaan zoeken,ongelooflijk wat een herkenning ik daar tegen kwam.
Heb direct de huisarts gebeld met deze bevinding maar kreeg een grote domper,want het Kiss syndroom is niet medisch erkend omdat er (nog)te weinig studie en onderzoek naar is gedaan(volgens de huisartsen)
Op eigen initiatief heb ik hulp gezocht en ben bij een manueel therapeut terecht gekomen,ik heb meteen gebeld,heb het hele verhaal verteld,heb meteen een afspraak gemaakt,ik kon de week erop terecht en na de eerste behandeling merkten we al direct verschil.
Ze sliep eindelijk eens een paar uurtjes achter elkaar,ze was veel soepeler in haar rugje en heupjes.
Na een aantal behandelingen was ze zichzelf helemaal weer en wij kenden onze eigen dochter niet eens meer terug,ze was van een baby die de hele dag huilde verandert in een baby die blij was,ze begon zelfs te lachen en te brabbelen,echt een ongelooflijk verschil.

Waarom ik dit bericht plaats?Omdat het kiss syndroom niet erkend wordt,maar echt bestaat.
Ik denk ook dat veel baby`s (1 op de 10)hieraan lijden zonder dat je het zelf weet,omdat vaak niemand bekent is met het Kiss syndroom.
Mocht je twijfelen of je kindje hier ook aan zou kunnen lijden kijk dan eens op www.kisskids.nl

liefs Caro

hoi caro
wat goed dat je er toen zelf achteraan gegaan bent!4 jaar geleden werd dit syndroom idd nog niet erkent.gelukkig wel steeds meer.ik had het er laatst met onze cb-arts over.die krijgen het tegenwoordig wel in hun opleiding mee en gaan er vrij actief op in.
mijn zoontje heeft gelukkig nergens last van.die heeft alleen maar honger,maar das een ander onderwerp.
groetjes kari

Mijn zoon is inmiddels 2 en ook hij had KISS. Ik heb op het CB aaangegeven dat hij heel veel huilde en daar was de reactie ach ja babies huilen en vervogels vroeg ze van alles over mij. Of ik wel lekker in mn vel zat ed. We zijn toen zelf op internet gaan kijken wat een huilbaby was en vooral wat er aan te doen was. We hebben toen een afspraak gemaakt met de osteopaat hier in het dorp. Na 2 of 3 behandelingen hadden we een hele andere zoon.

Inmiddels hebben we weer een zoon en ook met hem gan we naar de osteopaat. Hij huilt dan wel niet zo heel veel (al komt hij echt wel op zo'n 3u per dag) maar is wel erg onrustig en heeft ook een voorkeurshouding. In ieder geval voor ons gevoel gaan we langs die man. Is het niks, is het gewoon iets wat erbij hoort dan weten we dat. Maar voor de zekerheid...

Terug
Bovenaan