kiss syndroom

Jawel... helaas wel ja.
Mijn dochtertje was een stuitertje, en daardoor is 't gekomen.

Debby mv B'Elanna

mijn zoontje was een sterrekijker en met de vacuum gehaald ze hebben 7 keer moeten trekken. heeft ze er nog last van. ik loop met hem bij een cranio sacraal therapeut het gaat gelukkig al beter. wat heb jij eraan gedaan

Misschien een rare vraag, maar wat is een sterrekijker??? Mijn zoontje
lag met zijn aangezicht voor. Maar heeft er verder niets van
overgehouden. Is op het laatst met een keizersnee gehaald.

Een sterrekijker is een beeb die met de neus omhoog is geboren,
en niet naar beneden.

Maar ik had het bij mij dochtertje geconstateerd toen ze net 6 weken was, daarna manueel-therapie gevolgd.
Begin Januari had ik de laatste afspraak en kregen een heel ander beebje voor terug!!
Het krijsende (tot op het merg) spugende, vestopte, chagerijnige kind was om geruild voor een vrolijk, lachende, goed-poepende niet spugend kindje!

Tot zo een 2 weken geleden :( het riedeltje begint nu weer overnieuw..
Ik moet wel eerlijk bekennen dat het wel in mindere mate is dan eerst, en ik ben vandaag weer voor het eerst geweest bij haar toenmalige manueeltherapeut.
Nu is ze weer eventjes een klein monstertje ;) door het gewroet van vandaag, maar met een dag of 2 is dat ook weer weg.

Maar "normaal" gesproken is ze echt heel lief nu en altijd vrolijk.

erg herkenbaar allemaal vanaf 4 weken sliep die door maar sinds de therapie komt die weer snachts en heeft hij echt honger volgens mijn therapeut hoort het erbij hij moet wer helemaal over nieuw beginnen net alsof die gister geboren is zegt ze maar ik vind het wel lekker dat die overdag wat meer gaat slapen dat deed die helemaal niet oh ben zo blij dat ik niet de enige ben
groetjes priscilla

Nee hoor je bent zeker niet de enige!
Sterker nog, er zijn nog veel meer KISS-kindjes waarvan de directe omgeving het niet eens weet.
Bij B'Elanna waren de symptomen overduidelijk, maar dat is zeker niet in alle gevallen zo.
Gisteravond is ze pas om 22.00 uur in slaap gevallen uiteindelijk.
Heb erst haar bed nog moeten verschonen, was doorweekt van de traantjes.... zooooo zielig he?? Ik heb haar ook nog een paracetamolletje gegeven, ze had echt spierpijn ervan.
Maar goed... nu weer een opwaartse lijn hoop ik, en is de nachtvoeding weer snel over!
Hier krijgt ze ook meer honger door de KISS hoor! ook het wakker zijn/huilen/krijsen kost natuurlijk behoorlijk veel energie.

Ook jij Succes!! knuf Debby

Terug
Bovenaan