KISS SYNDROOM

Helaas heeft ons kleine ventje het kiss syndroom .
Ethan zat vast in het baringskanaal , hierdoor zijn er werveltjes verschoven in zijn nekje waardoor hij niet naar links kan draaien met zijn hoofdje. BIj volwassen word dit gewoon een nek hernia genoemd . maar omdat baby's klein en alles nog zacht en week is komen de meester kleintjes hier vanaf daarom noemen zei het kiss .

kiss is te herkenen als;
-jou baby'tje er veel huilt
- sterke reflux heeft
- slecht slaapt
- badje wel weer heerlijk vind (ontspant)
- snel overprikkelt is
- veel overstrekt

dit verschilt trouwens wel per baby

de behandelingen zijn zwaar en de genezing gaat moeilijk.

het gaat inmiddels met up's en downs soms slaapt hij wel redelijk.soms slapen we maar 2 uur op 24 uur , we lopen dus op onze tenen.

wel ben ik heel trots op mezelf dat ik toch maar de borstvoeding heb volgehouden.

onze kleine was gisteren precies 2 maanden oud

hij heeft al terug gebrabbeld en braabeld al haai na heel erg leuk . dus kwa ontwikkeling loopt hij redelijk voor . de artsen vinden dat erg fijn voor ons , zodat wij iedergeval weten ondanks alle moeilijkheid dat dat iedergeval goed gaat.
en ook houden die momenten ons echt op de been
dan weten we allebei weer waar we dit alles voor doen. .

kleine groet , van de andere Rianne ;) (jullie verwarren ons soms hahahahaha )

Poeh, dat klinkt echt heftig zeg! Ik wens jullie heel veel sterkte met jullie ventje, al lees ik er ook wel uit dat jullie ontzettend genieten van hem :)

Blijf dat zeker doen en erg goed dat de borstvoeding ondanks alles is gelukt. Erg knap hoe jullie dit samen doen!

heftig hoor!
heel veel succes en sterkte in de toekomst en geniet inderdaad lekker van jullie mannetje en gezinnetje!
leuk he de ontwikkeling die zon klein baby'tje al meemaakt super!

Hoi!

Hier een mama van juni, Mijn dochtertje is nu 14 weken oud.

Mijn dochtertje heeft/had ook KISS.
Ze heeft 3 behandelingen gehad en inmiddels slaapt ze van 22.30 tot 9.00 uur en is het een heel vrolijk meisje.

Ze had geen reflux, oversterkte niet, maar had wel weer een hoop andere symptomen.

er is dus hoop......

Terug
Bovenaan