Hoi Karen,
Tja op een gegeven moment wil je gewoon een antwoord hebben op de vraag 'waarom is je baby zo onrustig...'
Maar dat antwoord krijg je geoon niet altijd ben ik achter. Soms groeien ze er gewoon over heen, zonder te weten wat er dwars heeft gezeten!
Maar ik wil wel voor mezelf het idee hebben dat ik er alles aan gedaan heb. Nou dat heb ik inmiddels wel denk ik!
Ik heb 6 weken borstvoeding gegeven, maar hij slipe toen nog geen uur tussen de voedingen door. Met de fles soms wel 4 of 5 uur. Ik heb verder alle flesvoedingen al een beetje geprobeerd. Van nutrilon forte tot frisolac comfrt. Ook hypo-allergene voeding en pep-ti (tegen koemelkallergie. We hebben hem ingebakerd, gemasseerd, kruik gebruikt. op mijn buik laten slapen. ABC-dophilus, cinababy, noem het maar op en wij hebbn het geprobeerd.
Ik moet zeggen dat het inmiddels echt al erg goed gaat. Overdag slaapt hij 2 x 1 1/2 uur. zijn flessen gaan niet leeg, maar hij groeit wel goed.
's Nachts laat nog te wensen over, maar ja dat neem ik dan maar op de koop toe.
En tja, het vertrouwen in artsen, medici etc is bij mij ook wat minder geworden inderdaad!
Mijn bevalling....volgesn mij heeft het daar niet aangelegen. Voor mij was het redelijk zwaar, 14 uur over gedaan met enorme knalweeën, maar de verloskundige zei dat de baby niet heeft geleden. Wel twijfel ik misschien een beetje over de uitgerekende datum. voor mijn gevoel is hij te vroeg geboren, maar ja dat is nooit meer te bewijzen. Het schijnt wel dat baby's die te vroeg geboren zijn, vaak wat meer problemen hebben (vooral met slapen)
Doegie.