Kiss

TWD

New member
Logan heeft kiss...
Is gelukkig met 3/4 behandelingen bij een manueel therapeut te verhelpen.
Ben donderdag al geweest en hij vind dit stuk minder erg dan fysio. Had de grootste lol haha.
Verder ga ik vanavond een babysleep bestellen ivm zijn voorkeurshpuding. Ze moeten dan een beetje op zij liggen maar kunnen niet draaien.

Verder gaat het goed.
Heeft voor het eerst een nacht doorgeslapen.
Hele ochtend wakker, middag slapen dus zal vanavond wel weer wakker zijn. En dan hopelijk weer doorslapen vannacht.

De 15e weer naar cb voor controle en zijn eerste prikjes
 
Meid, wat fijn dat jullie er zo snel achter zijn. Het kan een enorm helpen als hij goed behandeld wordt. Wij kwamen vrij laat achter het feit dat Sven zijn nekwervels vast had zitten waardoor hij veel huilde en een voorkeurshouding had, hij had trouwens geen Kiss, maar wat kan een huilbaby afmattend zijn...

veel goede nachten toegewenst!
 
Logan, huilt eigenlijk niet veel gaat eigenlijk prima.
Maar doet veel te lang over zijn fles, ligt in banaanhouding en is heel erg aan overstrekken.
Zo zijn ze er eigenlijk achtergekomen.
Hij heeft voorkeurshouding naar rechts en volgens fysio was het duidelijk te zien aan zijn hoofdje maar volgens de manueel therapeut viel het mee.
Ik vind zelf ook meevallen aangezien mijn achternichtje ook voorkeur heeft en daarbij het wel heel duidelijk en moet waarschijnlijk helmpje.

Ben ook blij dat we er snel bij zijn. Met 6 week achter de voorkeurshouding gekomen en nu 8 week en weten dat hij kiss heeft.

Ik vind nu soms al zwaar als hij een dagje geen zin heeft. Maar een huilbaby lijkt mij heel zwaar...
 
Wat goed dat jullie er achter zijn gekomen, want je zou toch verwachten dat hij veel zou huilen...

Fijn dat hij de behandeling niet erg vond! Nu maar hopen dat jullie snel resultaat zien!
 
Terug
Bovenaan