kisssydroom vervolg.....

Hoi allemaal,

Ik wil dit even met jullie delen want mijn zoontje heeft waarschijnlijk het kiss sydroom.

bijna de helft van de "huil"baby heeft last van dit syndroom daarom is het belangrijk dat dit snel wordt herkend.Nu heb ik begrepen van mijn fysio dat het een discussie punt is bij velen cb's,vaak geeft het bureau aan dat het een voorkeurshouding is en dat je daar zelf mee aan de slag moet dmv hoofdje draaien enz.

Ik ben blij dit zelf te hebben aangegeven en nu heb ik ook via de huisarts een verwijzing gekregen.Ik wilde jullie toch even op de hoogte brengen.


Groetjes Aster.
 
Hallo

Mijn dochtertje is nu 8 maanden en heeft ook het Kisssyndroom. De eerste drie maanden heeft Sanne alleen maar gehuild. Het cb gaf hier geen aandacht aan. Wel aan haar voorkeurshouding op haar rug. Want ze heeft nu een plat achterhoofd. toen ik geen hulp kreeg heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben naar een osteopaat gegaan en wat denk je.... Drie behandelingen en het was over. Geen gehuil en geen voorkeurshouding meer. Sanne's hoofdje begint nu na weer 4 maanden weer bij te trekken dus alles komt goed. Bij het volgende kindje ga ik gewoon na de bevallig gelijk naar een Osteopaat al is het alleen maar voor een check-up.
Succes ermee!!
 
Hoi Bernice,

Ik ben gisteren voor de eerste therapie geweest en het klinkt raar maar ik krijg het gevoel dat ik nu al verbetering zie.De fysiotherapeut zei dat alles goed zal komen en dat het hoofdje wel weer recht(bol) komt.Ik was er op tijd bij zei hij dus dat gaf me een goed gevoel maar ik zal het cb ook eens vertellen hoe ik er over denk dit is toch niet normaal?


Bedankt voor je reactie en succes met de kleine,

Groetjes Aster
 
Terug
Bovenaan