Hoi,
Mijn zoontje heeft het kiss syndroom ook gehad wij zijn er pas bij 4 maanden achter gekomen.
De dingen waar je het aan kan herkennen zijn erg veel huilen,weinig slapen,de kinderen hebben een hele erge voorkeurshouding,erg veel moeite met aankleden dan beginnen ze vaak te huilen ook als je in de buurt van het nekje komt,erg onrustig,koude handjes en voetjes en ga zo nog maar even door.
Je zou eens kunnen kijken voor wat meer uitgebreide informatie op www.kiss-kinderen.nl
Mijn zoontje was er na een aantal behandelingen vanaf bij de fysiotherapeut.
Geloof me laat je niks wijs maken op het cb want ze zeggen hier zelfs dat ze er te weinig ervaring mee hebben en laat je niks wijs maken maar vraag meteen een verwijskaart voor de fysiotherapeut dan heb je meteen duidelijkheid die kan aan een aantal simpele dingen meteen zeggen of je kindje kiss heeft of niet.
Maar blijf er niet mee rond lopen want het breekt je echt op op een begeven moment.
Ze proberen eerst bij de cb en de huisarts te zeggen dat het krampjes zijn of dat ie een allergie heeft of dat het er gewoon bij hoort maar geloof me als het kiss is kan je beter meteen met fysio beginnen dat is voor de ouders prettiger maar ook voor de kleine want na een paar behandelingen kan het al verholpen zijn.
En geloof me je ben op een begeven moment radeloos want dat hadden wij ook.
Ik wens je in ieder geval erg veel sterkte toe.
En als je nog vragen hebt mag je me altijd mailen.
Sucses!!!
Groetjes Miranda