kitsch kitchen wie kent het en waar haal ik het???

hallo allemaal

misschien een domme vraag hier heeft niets met opvoeding te maken maar ik zoek een dekje van kitsch kitchen voor in het fietstoeltje achterop
wie kent dit en weet waar ik het halen bestellen kan heb al op marktplaats en zo gekeken maar het is er niet ik heb van de week mooie tassen op mijn sparta amazone trendy fiets gekocht en nu wil ik ook wel graag zon dekje in het stoeltje om het af te maken vandaar ik hoop dat 1 van jullie het weet en me kan helpen!
het mag 2de hands zijn hoor als het er maar goed uitziet dus wil 1 van jullie eraf laat het me weten of als je weet waar halen of bestellen!

gr mama
 
Beste mama van Devran,

Zelf ken ik het dekje niet. Ik heb zelf voor de luiertas een site ontdekt via google (www.brinn.nl). Het dekje staat niet op de website maar wel heel veel andere dingen van K&K. Misschien kun je een e-mail sturen zodat zij het voor je kunnen bestellen. Veel succes  met je zoektocht!

 
Hallo,

Wij hebben wel zo'n dekje maar deze is volgens mij nergens te koop, deze is zelf gemaakt met keukenzeil van kitsch kitschen. je trekt het bobike zitje even over en stikt het zo op de naaimachine vast en je hebt en super fiets.

Ze hebben een eigen site maar deze is grotendeels engels, hier vindt je de dekjes ook niet op.

Succes met het maken, echt niet moeilijk als je geen naaiervaring hebt!
 
hallo,

allemaal bedankt en mams van thijs ik was zelf ook al op het idee gekomen heb voor 5 euro een kitsch kitchen tas gekocht op marktplaats bij mij uit het dorp want de zeilen zijn vaak wel iets duurder heb hem overgetrokken en vast genaaid en ik heb een superfiets nu hij valt in iedergeval wel op helemaal al omdat hij groen is het is een sparta amazone trendy mineral green en dan met die supertassen erop en dat dekje helemaal t egek heb er maar even werk mee gehad dus het is toch goed gekomen en stukken goedkoper!!

groeten mama van devran
 
Terug
Bovenaan