@ Kitty mv Tess

Hoi Kitty,

ik vind het zo knap dat je zoveel bent afgevallen in zo'n korte periode!!!
Je vertelde dat je super gemotiveerd bent, en ik vroeg me toch stiekem af waar je motivatie in steekt, misschien kan ik daar wat van overnemen

liefs Jenneke mv Ivar

Echt heel goed van je Kitty! En hopelijk wil je je geheim delen, want ik ben stiekum ook wel benieuwd. Misschien kunnen we elkaar een beetje opjutten dit nieuwe jaar Jenneke?!
Groetjes Laura mv Thom

Nou, we kunnen wel een afvalclubje  beginnen...ik wil er ook wel wat kilootjes af. Toch zeker 7, maar meer kilo's er af kan ik ook wel hebben..

Groetjes,
Ellen mv Julian

Kom maar op met die club, want wat dat betreft ben ik een zwakkeling hoor.
Heel stoer gezegd dat ik niet meer ging snoepen enzo.... Tja de kerstkransjes moesten op GRRRRR

Hoi Kitty,

ik vind het zo knap dat je zoveel bent afgevallen in zo'n korte periode!!!
Je vertelde dat je super gemotiveerd bent, en ik vroeg me toch stiekem af waar je motivatie in steekt, misschien kan ik daar wat van overnemen

liefs Jenneke mv Ivar

Hoi Jenneke,

Dank je wel voor je compliment!

Waar ik mijn motivatie vandaan haal,tjeetje eigenlijk uit heel veel dingen.
Ten eerste wil ik gewoon weer heel graag mezelf zijn.Ik ben nog nooit in mijn leven zo dik geweest en daar ik wil ik vanaf.Ik wil dolgraag weer zelfverzekerd zijn en niet twijfelen aan mezelf.En dat doe ik nu dus wel...al wordt het al minder...heerlijk.Ik heb ook echt het gevoel gehad mezelf te zijn kwijtgeweest.Eerst zwanger van Nouk,heel veel verdriet,weer zwanger,een jaar borstvoeding....
Ik wil ook heel graag onze dochter bij kunnen houden met alles wat doet,zoals met fietsen,lopen en rennen enzo....Ik wil me fit voelen en me ook weer mooi kunnen kleden.Zoals je leest een heleboel redenen dus....Ik vind ook dat ik het wel verdien om weer mooi en slank te zijn en ben bereid daar keihard voor te werken.Ik ga bijna iedere dag een uur flink hard doorstappen(weer of geen weer) en dat uur doet me zo goed.Ik heb niet altijd even veel zin en wil er dan een half uurtje van maken,maar zeg dan tegen mezelf....kom op watje!Lopen,die dikke kont moet eraf!
Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen besmetten met het afvalvirus en wil je veel succes toewensen...Kom op je kunt het!!

Liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan