Kitty...?

Hoi hoi,

Wat ontzettend lief dat je er naar Tommie vraagt.

Ze zijn vorige week maandag thuisgekomen uit Spanje en donderdags zijn we bij hun langsgegaan.
Hij is gisterochtend bij de chirurg op controle geweest en hij mag alles weer doen.Hij mag alles weer eten en drinken en ook weer sporten.Hij voelt zich wel als een oud mannetje,want heel zijn conditie is weg en moet weer helemaal opnieuw opgebouwt worden.Hij heeft weinig pijn meer.Wel kun je merken aan het hele gezin dat ze helemaal van slag zijn en dat het echt zijn tijd nodig heeft.De tijd heelt alle wonden zeggen ze weleens....
Bedankt voor je interesse.

Liefs Kitty en Tess

Het zal inderdaad allemaal zijn tijd nodig hebben ja. En het is ook echt heel erg. Ik denk dat er bij jullie, maar vooral ook bij de ouders van Tom(mie), ook elke keer weer die gedachten voorbij schieten, wat er nog meer had kunnen gebeuren zeg maar. En dat hun zoon echt 'geluk' heeft gehad.
Ik denk vaak aan jullie en wens dit echt niemand toe. Ik kan me ook echt niet voorstellen dat iemand dit kan doen. Waar gaat het allemaal heen zeg...

Maar natuurlijk hartstikke fijn dat ie alles weer mag eten en mag sporten en zo. Zoals ik het nu lees, komt ie er wel!

Liefs Kirsten

Terug
Bovenaan