kiwi

A

Anoniem

Guest
Geven jullie je kindje ook kiwi?
Ik ben zelf allergisch voor kiwi (zoals zo velen)
Ik weet dus niet of ik het aan Teun zal geven,maar het is wel erg gezond.
Geven jullie het al vanaf de 6 maanden of liever nog mee wachten?

Groetjes Mikkie.

Kiwi kan wel, maar onze zoon was er in het begin niet gek op. We combineren het nu met een banaan en dan gaat het beter. Misschien is het een goed idee om een halve kiwi per keer te doen i.v.m. diarree-kans?

hey!!

Onze kleine meid krijgt ook wel kiwi!!! Ze heeft nergens last van!!! maar ja ieder kind is anders he?

x memke

Hier geven we eigenlijk ook alles, dus ook kiwi, aardbeien etc
Ze heeft nergens last van gehad!

Als je bang bent voor een allergie is het beter om nog even te wachten met fruit zoals kiwi, aardbei en andere bessen.
Op www.borstvoeding.com staat een voedselintroductieschema. Deze is wel heel rustig van opbouw hoor. En begint trouwens sowieso pas bij 6 maanden met fruit/groenten. Maar daarin zie je wel dat vruchten als aardbei en kiwi pas vanaf 12 maanden vermeld worden omdat hierbij de kans op allergie groter is.

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

ik geef ook alles, maar om de sterke smaak van kiwi en aardbei wat te verzachten, verkuimel ik een halve liga er doorheen. Dan smikkelt ie het lekker op  en lijkt nergens last van te hebben.

groetjes
Mie

Hoi,

Wij geven ook al kiwi en aardbeien. De aardbeien hebben we rustig opgebouwd. Kiwi wel gewoon gegeven. Het lekkeste vind ze mango-kiwi-banaan.

gr,
Sabine

Terug
Bovenaan