kkkk weer is gegaan, een goei dip nu

hallo meiden.

Ik had 2 wkn geledenmijn 5e iui gehad, en ik had nu erge goeie hoop dat het was gelukt had vd wk gespannen borsten enz. Maar wat nu opzondagavond wordt O, en dat met een cyclus van 23 dgn terwijlik anders 28a 29 dgn heb. Dus dat was eventejs een goei dip. NU hebben we gelukkig nog wel 2 pogingen omdat we een poging extra hebben gekregen maaar toch jemoed begint steedsmeer tezakken. en we twijfelen zo erg over ifv!!!!! help.

Nu morgen weer hen ivm kijken(echo) of alles schoon isdan kunnen we weer gaan starten. Maar ook nog navragen hoe het zit met de bijwerking vd hormomen ivmpijn in gewrichten heb daarwel al antwoordt wat gehad, dat meerder er last van hebben gehad maar ook dat een osteopaat heeft aangegeven dat het met je baaarmdr enz temaken kan hebben. Dus ga ik ook maar eens naar een osteopaat.

blijf hoop houden maar het wotrdt steeds moeilijker.

xxx natasja

dat was een hele teleurstelling voor je (netjes gezegd! )
Ik wou dat ik je kon helpen met je dilemma, om wel-of niet met IVF te beginnen.
Wij beginnen volgende maand aan de eerste IUI. We hebben nu al besloten om niet aan IVF te beginnen,omdat ik dat geestelijk echt niet aankan. Veel te heftig voor mij. Ik maak het nu van dichtbij met met een vriendinnetje,en ik weet gewoon voor mezelf dat ik het niet aankan.
Misschien is het voor mij (ons) anders omdat wij al een lieve dochter hebben.?!
Er zijn hier meiden die er wel mee bezig zijn,
misschien kunnen zij je ermee helpen,ook al is en blijft het natuurlijk een beslissing die je zelf moet nemen.

Succes,
hopelijk hoef je de beslissing niet te nemen,
en raak je zwanger m.b.v de IUI.
liefs Fleur

he fleur

ik heb ook al een dochttje oor van bijna 4 jr maar onze wens is gewoon erg groot en daarom twijfelen we ook zo erg. Maarja we blijven moed houden deze 2 pogingingen en dan zien we wel weer. Maar wij hadden ook gezegt meteen dat we geen ifv gingen doen maar nu twijfelen we omdat het zo lang duurt.

dus we zien wel.
xxxxxxxx natasja
jij ook succes met alles en je eertste iui

Hai,

Wij zijn nu 4 jaar bezig en heb 2 iui pogingen gehad. Dit had voor ons geen meerwaarde en dus hebben we voor ivf gekozen. Ik was ook bang voor de hormonen omdat ik altijd van de pil ook zo ziek werd maar het is me 200% meegevallen. Heb absoluut geen last gehad van het spuiten e.d. Was misschien ietsjepietsje moeier dan normaal maar verder niks. Helaas nog niet zwanger en ga van de week weer met de 2e poging beginnen dus de spuiten liggen alweer klaar maar ik zie er niet tegen op. ook het zelf prikken gaat prima. Elke avond voor het slapen gaan 2 prikjes in je buik, even niet lekker maar goed te doen. Als je echt graag een kindje wil zal ik er zeker goed over nadenken als ik jou was want nogmaals het is zooo meegevallen en als het lukt krijg je er iets zo moois voor terug. Veel succes.

Gr. debby

Terug
Bovenaan