Kl*te, maar toch ook weer niet

A

Anoniem

Guest
Over 2 dagen wordt mijn man onderzocht, dus morgen en overmorgen mogen we niet klussen.

Nu heb ik dus net een positieve ovulatietest in handen. Normaal moet je natuurlijk dan 2 dagen klussen, maar voor ons wordt dat dus maar 1 dag. Aan de ene kant baal ik een beetje, aan de andere kant ben ik toch opgelucht dat mijn positieve test niet is gevallen in de 2 dagen dat we het helemaal niet mogen doen.

Ik heb wel eens ergens gelezen, dat zaadjes het een paar dagen kunnen overleven, dus wie weet. Het zou toch zo mooi zijn als ik het zh zou mogen bellen met de mededeling dat al die onderzoeken niet meer hoeven omdat we zwanger zijn.

Nou ja, duimen dan maar weer... En uiteraard duim ik voor jullie allemaal!

Liefs,
Roos

Ik duim met Cloewja mee! Zaad kan idd tot 5 dagen overleven in een vrouwenlicham, dus wie weet!

Liefs Daisy

Good luck!!!! Wie weet.....de 'wonderen' zijn de wereld nog niet uit dus....het kan alsnog en wat zou dat fijn zijn als je ze indd kan opbellen met de boodschap: laat maar!!!

Laat je ff weten hoe het is gegaan bij je man? Vind hij het spannend? Sterkte en succes voor jullie beide!

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan