kl#te-test van het Kruidvat

A

Anoniem

Guest
Sjongejonge heb ik weer.......
Ik zit in ronde twee (het duurde zeer lang voordat ik voor het eerst ongesteld werd) en ik ging er al niet vanuit dat mijn cyclus 28 dagen zou zijn, maar ja dag 31 toch even testen he. Je weet nooit. Ik had al een test van het Kruidvat klaarliggen. Heb ik dat ding in mijn urine gedoopt, ik wacht een minuut........NIETS helemaal NIETS. De controle streep was wel blauw, maar ik had voor de rest geen + maar ook geen - . Lekker is dat zeg. Nu weet ik het nog niet. Of eigenlijk wel, ik voel niets, dus er zal wel niets aan de hand zijn.

Ben mijn ei weer kwijt hoor .

Succes allemaal!
Groetjes

Hoi,

Je hebt die test ook verkeerd gedaan. Je moet hem niet 1 minuut in de urine laten staan! Volgens mij moet je hem er maar 20 sec (staat op gebruiksaanwijzing) in houden. Daarna plat neerleggen en 1 minuut wachten. Lees nog maar een keer de gebruiksaanwijzing. De tweede keer gaat het vast beter.

PS: ochtendurine bevat meer HCG-hormoon. Daar krijg je dus vaak sneller resultaat van.

Groetjes, Kat (inmiddels 33 weken zwanger van de tweede)

Hoi!

soms kan het helaas wel 1 tot 3 weken duren voordat je een positieve test krijgt als je zwanger bent. bij mijn eerste zwangerschap was pas mijn derde test toen ik 3 weken overtijd was positief.
denk dat je nog een week moet wachten en dan weer testen.

succes!
liefs,
Leonie75

hoi hoi,
ik heb ook al een aantal keren getest met de kruidvat testen. Ik vind ze wel prettig. Het is niet zo dat er een + of - komt. Als je zwanger bent komt er wel een streep, als je niet zwanger bent komt er  niks!! Dus in het vakje naast de controle of de test goed is uitgevoerd of niet. En je moet het staafje inderdaad maar maximaal 20 sec in de urine houden.
Succes ermee.
Groetjes Cinber

he hallo,

Bedankt voor jullie reacties.
Even voor de goede orde. Ik heb het staafje niet 1 minuut in mijn urine gehouden, maar ongeveer 20 sec.
In de beschrijving had ik gezien (in het plaatje) dat er bovenin sowieso een streepje moest   komen. Ach misschien heb ik niet goed gezien. Ik ga de test maar niet uit de kliko vissen. Ik wacht wel weer af (ik doe niet anders de laatste tijd hihi)
Groetjes

Terug
Bovenaan