Kl*tegalstenen!!!

Dat moest ik even kwijt!
Zit nu bij te komen van een hele heftige galsteenaanval. Een uur lang (!) heb ik huilend, kreunend en steunend kotsmisselijk door het huis geijsbeerd, terwijl ik verrekte van de pijn! Pfffff! Wat zijn 60 minuten dan lang.... Pijnstiller werkte dus ook niet zo snel
Ik moet eruit gezien hebben als een vrouw in baringsnood... Mijn moeder zei altijd (heeft galblaasoperatie gehad, ca 7 maanden na mijn geboorte, dus vergelijkbare situatie): een galsteenkoliek is een net een wee die niet weggaat. Nu ik bevallen ben weet ik dat ze he-le-maal gelijk had. Auwauwauw!

En dat terwijl ik vannacht al twee uur had wakker gelegen van eenzelfde galsteenkoliek en Christian om 5:30 niet meer stil kon blijven.
Jullie begrijpen, ik was in een opperbest humeur, vol energie vandaag... NOT!

Nog 2 dagen, dan kan ik bij de chirurg terecht en proberen die man te overtuigen dat hij me echt heel snel moet opereren, want ik ben het ZAT!

Wat verlang ik ernaar om weer vol energie, stralend en vrolijk en vooral ook zonder pijn door het leven te gaan... te genieten van mijn werk en mijn mannetjes...

Karin

Hoi Karin,

Ik heb eigenlijk nog nooit gereageerd op een topic van jou over dit onderwerp, maar vind het nu toch wel echt heel vervelend voor je worden! Het blijft maar doorgaan. Ik hoop echt dat het binnenkort weer wat beter zal gaan. Hier wordt je ook niet goed van zeg! Veel sterkte ermee.

hallo karin,

ik weet precies wat je door maakt ik heb het zelf ook iets van 1,5 / 2 jaar gehad ze wisten nooit precies wat ik had ze dachten dat mijn darmen verstopt waren en ik voor een dik half jaar met laxeer troep moest slikken maar ik had het nog uit eindelijk bloed geprikt voor de galblaas en ja daar zat het 3 stenen weggehaald maar nog steeds aan vallen weer onder narcose   toen hebben ze de galblaas weggehaald en ja het was nog niet over uit eindelijk hebben ze het sluit spiertje bij de maag iets ingeknipt en ik was er van af nu 5 jaar later heb ik voor een week of  2 geleden weer een aanval gehad en ik heb de zetpillen al weer gekregen en krijg ik het nu binnen kort weer dan gaat er weer een knip in want ze kunnen prakties niet terug komen maar het kon wel is mij verteld
wat bij mij wel redelijk goed helpt is lauwe thee drinken en vla eten
maar ik weet niet of je dit al geprobeerd hebt maar je moet binnenkort naar de dokter dus hoop dat hij je snel helpt want ik weet wat het is
sterkte

groetjes jolanda
mama van tim en daan

Hoi Karin

We duimen hier met je mee dat je nu toch snel geholpen kan worden.
Ik ben er van overtuigd dat het dan snel beter met je zal gaan.

groetjes irene

Jeetje, het houd maar niet op zeg...
Je leverfuncties waren toch in orde, waarom zouden ze je nu dan niet opereren?
En ik begreep uit een eerder topic dat jij je niet in je "eigen "ziekenhuis laat behandelen, wat ik me kan voorstellen hoor. Maar nu met die operatie, waarvan het herstel waarschijnlijk snel thuis kan plaatsvinden, waarom ga je niet naar je eigen ziekenhuis? Daar ken je waarschijnlijk de artsen. Misschien kunnen ze je er even tussenproppen?
T'is maar een idee hoor.... In ieder geval veel sterkte!!
Groetjes, Anne

Hai Karin

Wat vervelend!!! Welk ziekenhuis ga je? Ik heb na loek zijn operatie begrepen dat het Catharien sneller is. Wij zijn bij het MMC in V'hoven geweest. Een tip van een helaas ervaren moeder wb operaties: Blijf zeuren en drammen! Het kan echt sneller dan ze de eerste keer aanbieden! Dan is mijn ervaring met Loek, wij hebben het een week kunnen vervroegen door enkele keren naar de ehbo te gaan. Wij troffen een arts die 'iets' met ons had en voor ons is gaan regelen dat we eerder konden. k hoop vor jou dat je snel geholpen kan worden of dat je het ook kan vervroegen. Blijf lekker drammen, het werkt! (dat zei iemand op het forum ook, die zelf in een zkh werkt)

Veel succes en hopen dat je vandaag wat bj kan komen.

Liefs Rosanne

Hoi Karin,
wat rot voor je zeg. Ik zou idd ook eens flink op de trom gaan slaan daar. Dit kan zo toch niet langer. Ook zou ik de huisarts hierbij inschakelen. Dat die ook maar druk erop zet.
Sterkte.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan