kl*tezooi

Vandaag ff een kl*te dag. Delani is voor het eerst naar de basisschool (voor haar natuurlijk super, maar voor moeders verschrikkelijk) en ik heb net te horen gekregen dat iemand bij ons in de straat gisteren haar baby heeft verloren met 35 weken zwangerschap. Met oud en nieuw heb ik nog samen met haar buiken staan vergelijken! Ik vind het zo erg... Ik kan het totaal niet loslaten en ben nu zo emo als wat. Voor 3 weken terug is er ook nog een andere buurvrouw haar kind verloren met 18 weken zwangerschap. Het is ineens zo dichtbij!
Wij wonen in een hele kleine straat waarin iedereen elkaar kent. En van de 4 zwangere zijn er nog maar 2 over nu....
Ik ben zo bang....

jezus meid wat een verhaal,je trekt je natuurlijk alles aan nu.
je kleine meid naar school en nu dit!Da,s erg,maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat jou hetzelfde overkomt,jij gaat gewoon een gezonde kerel op de wereld zetten klaar!
Concentreer je daar op,ik hoop dat het helpt!
xxx
Bianca

oww jeetje wat verschrikkelijk!!!

toen ik zwanger was van de eerste was mn nicht ook zwanger en die heeft ook haar zoontje verloren met 35 weken zwangerschap!!!
de rest van mn zwangerschap ben ik enorm bang geweest en nerveus.... en nu wederom het blijft je toch bij!!!!

weten ze hoe het komt dat et kindje is overleden?
bij mn nicht was het placenta infarcten en loslatingen!! iets wat zeer zelden voorkomt(heeft nu ook 2 gezonde kids erna gekregen was der eerste toen)

heel veel sterkte !!

liefs

sjee! dat is zeker niks! natuurlijk trekt het je aan zowat!
zoiets is gewoon verschrikkelijk!!!
maar jij gaat gewoon een gezond kindje krijge nicole!!!!!

ook ik heb afgelopen donderdag slecht nieuwe gehad van een goede vriendin van me..
die was eindelijk zwanger na lang proberen,we waren al in onze gedachts samen met de baby's op stap aan het gaan en bij de termijnecho krijgt ze te horen dat er geen leven is!!!! ik heb keihard gehuild voor haar..ik kan nu ook een stuk minder genieten van mijn zwangerchap..ik vind het ook zo erg gewoon! nu moet ze ook nog wachten tot het "afkomt" of ze wordt gecurriteerd..en de hormonen maken har nog misselijk enz..het is echt zo snue!
daarbij is ook nog vannacht de hond van mn ouders overleden..ook weer een tegenvaller..
en ja ook ik voel me bagger nu Jari na school gaat..

Jeetje Nicole. Zulke berichten komen extra hard aan als je zelf ook zwanger bent.
Toch moet je zelf moed houden, en vooruit kijken. Het gebeurd helaas dagelijks in Nederland, alleen dan is het vaak gelukkig een ver van je bed show.
Probeer je goed te ontspannen, en vooral heel goed aan jezelf en je zoon te denken.
Hou je taai!

Dank jullie wel voor jullie lieve woorden. Ik weet wel dat het nu bij mij niet ook zo hoeft te gaan, maar toch... Ik weet niet wat er precies is gebeurd, ze wordt morgen of overmorgen ingeleid en dan is het na de bevalling de autopsie afwachten.
Ik weet alleen dat ze gisteren ineens hele erge onverklaarbare buikpijn had gekregen waar ze zelf niet gerust op was, vervolgens naar het ziekenhuis en toen was het hartje gestopt.. Ik heb haar zelf niet gesproken, maar ik hoorde het vanmorgen bij school... Ik heb de hele ochtend lopen janken.

Delani heeft het trouwens super naar haar zin gehad de 1e dag op school (opluchting)!!

Dit is sowieso al heel erg, maar als je zo dicht bij iemand staat, en dan ook nog eens zelf zwanger bent.... heftig hoor!
Ik kan me goed voorstellen dat je er zelf heel erg mee bezig bent en dat je aan niets anders kan denken.

Maareh, wat goed dat je dochtertje het zo naar haar zin heeft gehad op school!

Terug
Bovenaan