Klaag hier even op facebook liever niet

Hoi meiden,

even klagen. Mijn mooie moppie heeft het super gedaan alleen sinds een dag of 4 niks dan krijsen na de fles. Ze is dan 2 uurtjes echt ontroostbaar. Ik masseer der buikje neem haar bij me maar niks werkt.
Ze krijgt om 20.00 uur een fles en hierna is het echt krijsen geblazen. Het is nu 23.00 uur en ze slaapt net een kwartiertje. Ik ga morgen met haar babymassage proberen misschien hebben zij tips voor ons. Zelf denk ik dat ze een melkallergie heeft. Weet niet hoe ik het anders moet verklaren. Ik geniet echt wel van haar alleen dit is zo frustrerend. Ga morgen echt de arts of het bureau bellen want voor mijn meisje is dit echt niks.

Hier mag je altijd klagen! Ik snap je heel goed... als je alles, drinken, luier, boertje, knuffelen, geprobeerd hebt weet je niet wat het nog kan zijn. vooral omdat het al dagen duurt. Aniek is over het algemeen heel vrolijk maar gister had ze ook een dag dat niets goed was. Ik wil je wel de tip geven om ook een moment voor jezelf te nemen om even op adem te komen. Dat heb je echt nodig! En inderdaad morgen even rondbellen wat het kan zijn! Succes en probeer ondertussen ook te genieten van je meid!

Bel inderdaad! Al is het alleen voor je eigen gemoedsrust. Misschien is het een allergie, moeten ze daar niet ook uitslag bij hebben? Misschien vorm van reflux? En misschien blijkt bij de arts dat er niets is en dan ben je ook weer gerustgesteld. Dat maakt het huilen niet minder zwaar! Wat immke ook zegt, neem als het kan een paar uur voor jezelf, dat laadt de batterij weer op.
Doe rustig aan en sterkte meid!

hoi wat vervelend zeg, en wat moeilijk. Zou zeker vandaag rond bellen, schrijf alles op.
Las ook op internet dat rond de 6e week baby's hun huil week krijgen, misschien is dat het??

sterkte en neen even je moment om op te laden

x yvonne

Dat is idd erg vervelend!! Als ik het goed begrijp is het alleen 's avonds? Drinkt ze overdag wel goed dan? Met een allergie is het bij elke fles misse boel en het moet ook in de fam zitten. En dan dichtbij zoals jullie ouders, broers en zussen. Ze dachten op het cb dat Luana ook een allergie had. Wij over op de peptivoeding, speciaal voor koemelkallergie, is er niks aan de hand! Bij haar lag het aan haar nekje die zat vast door de bevalling.

Ik zou idd even laten uitsluiten dat er iets is. Misschien even naar een osteopaat? Heeft hier enorm goed geholpen!! Luana krijste tijdens de flessen en erna ook alles aan elkaar. Nu drinkt ze rustig 120 ml in 1x leeg, laat een boertje en is tevreden.

Het kan ook 'gewoon' een huiluurtje zijn. Veel baby's zijn tussen 17.00 en 23.00 onrustig. Dit is meestal van week 6 tot 12. Onze oudste was ook erg onrustig. We deden niks anders dan wiegen en lopen met haar. Na 10 weken was het ineens goed en sliep ze vanaf 8 uur! Luana heeft het ook, maar wel minder. Zij is vaak tussen de fles van 4 en 7 uur veel wakker en jengelig. Krijgt om 7 uur een fles, gaat in de kinderwagen en valt na een half uurtje pruttelen in slaap. Als er niks is dan is een kwestie van doorbijten en veel knuffelen!

Succes meid!!
Liefs ciomama

hoihoi

voor je gemoedsrust: de meeste babies zijn avonds onrustig, dat is een tijdstip waar ze veel huilen en zo.

ook rond week 6 hebben ze een extra huilperiode

je wordt er als ouder heel onzeker van en soms lijkt echt niets te helpen
een schommelstoeljte kan uitkomst bieden
dan heb jij even je handen vrij en vaak worden ze er rustiger van.

een allergie of wat anders uitsluiten is natuurlijk nooit verkeerd, maar zowel allergie als reflux is bij elke fles
knuffel je kleine lekker en probeer adem te blijven halen

succes

wat herkenbaar die huilperiode rond de 6 weken, mijn meisje is nu ruim 6 weken en ik zei tegen mijn man ik ga met de fop beginnen, heledag is er niets goed terwijl ze super makkelijk is/was. maar vandaag loopt alles weer prima. Dus we zetten even door liever zonder fop.

groetjes

Terug
Bovenaan