klaag ook maar even weer heerlijk mee!

na een nachtje bestgoed geslapen te hebben op de slaappil,inmiddels alweer flink gerommel in mn buik..ben ik er voor de afwisseling alsof ik al niet genoeg heb!) snot verkouden bij en heb ik ontzettende keelpijn!
ahhh hier zit je dus helemaal niet op te wachten..zeker niet met een deze dagen een bevalling voor ogen! zo kan ik niet eens puffen! :(
heeft iemand nog tips ? om van de verkoudheid af te komen ? of tegen de keelpijn??

Liefs kim 37.2wkn

hey,

het zit jou lekker mee hè?!

zout water gorgelen zo veel mogelijk op de dag, vies maar doet echt wonderen, dood namelijk de bacteriën.
veel vit C, goede supplementen van Orthica ofzo, anders ga je er alleen maar makkelijker van naar de wc.
neem er gerust een paar op een dag, een paar duizend mg tot je je beter gaat voelen dan ga je minderen. en uiteraard veel fruit.

sterkte!!

Nee niet echt tips helaas. Ik heb wel een flesje otrivin klaarstaan. Dit mag je maar kort gebruiken, maar als ik een dichte neus heb met de bevalling, gebruik ik het zeker! Ben ook al weken verkouden..
Verder zorgen dat je xtra vitaminen binnenkrijgt en toch af en toe ff naar buiten voor wat frisse lucht.. Gaat ook zo lekker met dit weer, maar al is het maar 5 min of zo. Sterkte iig.
x Taraneh

Nou jaaaaaaaaaaa zeg.... jij bent écht goed de klos!

Mbt je verkoudheid; stomen zodat de boel goed loskomt en kamille thee met honing wil nog wel eens helpen tegen een zere keel.

Sterkte!

Ik heb ook al zo´n keelpijn en wordt verkouden. Wat is dat toch opeens. Vooral met slapen is het heel vervelend. Ik slik nu Isla Mos een soort strepsils maar dan die zwangere wel mogen hebben. Volgens mij is er verder weinig wat wij mogen hebben. Als mijn neusverkoudheid erger wordt dan ga ik ook maar neusspray halen.
Ik heb nog wel twee weken te gaan tot ik 37 weken ben dus voor de bevalling moet ik er echt af zijn.
Veel beterschap
Groetjes Peet

ok bedankt voor de tips!
heb al gestoomt met vicks..dus ben een liter snot lichter,maar zit nog wel 10liter (zo voelt het dan!) ik ga maar eens naar de apotheek kijken wat ze daar te bieden hebben!
zit al aan het fruit..vitamine c bruistabetten (blegggh) en thee met honing!
ojaa zoutwater gorgelen doe ik nu ook al.hopelijk helpt het een beetje. als ik maar van de keelpijn en hoest afkom en ik beetje kan ademen door mn neus tijdens de bevalling dan is het goed!

Terug
Bovenaan