@Rozenmeisje: hahah nee ik slaap verschrikkelijk, meestal val ik rond 3uur in slaap en dan ben ik tussen 5/7 alweer wakker. Bij de situatie neerleggen doe ik zeker! Ben van mijzelf een super positief persoon dus ik lach alles weg en probeer het mezelf zo comfortabel mogelijk te maken, maar af en toe klagen kan ook gezond zijn. Sta zeker twee keer per dag even onder een koude douche en in de middag koud voetenbad. Heb alle boeken in huis inmiddels al gelezen haha, dus ben nu op Netflix maar wat series aan het bingewatchen. De dagen lijken gewoon extra lang als je aan het wachten bent.. bedankt voor je lieve reactie! @Francissjuli: ja heel herkenbaar.. super nieuwsgierig en er helemaal klaar voor. Jij bent ook bijna zo ver dus. Laatste loodjes, we got this. Als strippen niks doet dan wordt ik waarschijnlijk ingeleid maar hoop ook zo dat het allemaal een deze dagen natuurlijk op gang komt. Ja vind dat ook zo een vervelende reactie, snap zelf ook wel dat het straks druk is met korte nachten maar dat maakt het rusten/slapen nu niet makkelijker! ?@Nodes: ah 'geniet' van je verlof. Even geen verplichtingen en tijd voor jezelf. Dat aangespoelde walvis gevoel is heel herkenbaar en dan als ik in beweging ben voel ik me een soort gans/pinguin ?. Heb mijn man echt dingen verboden: geen commentaar op wat of wanneer ik eet, maak me niet wakker omdat ik snurk want ik heb mijn paar uurtjes slaap nodig en vertel me niet dat ik vocht vasthoudt want dat weet ik en ik voel me al zo opgezet ?! Kan ook echt niet tegen commentaar op straat dus ik blijf vooral thuis. Kan die "is ze er nog niet" en "je hebt het wel zwaar zeker" echt niet meer te horen. Ik heb al het sociale contact tijdelijk op pauze gezet en gelukkig hebben ze daar wel begrip voor. Corona tijd en wachten op de bevalling.. ik zeg altijd maar zo "laat wel weten wanneer ze er is en tot die tijd alsjeblieft even niks!". @rozenmeisje: haha bij 30 weken dacht ik nog oh wat fijn helemaal geen klachten en toen begon ineens de ellende. Ach, het is allemaal leefbaar en te doen hoor maar het kan soms wel pittig zijn en de warmte maakt het nog zwaarder. @zonnebloempje2017: haha dat heb je goed bedacht. Gefeliciteerd! 20 weken vond ik zelf de mooiste en fijnste periode van de zwangerschap. Dankjewel! Ik zat er vandaag echt ff doorheen, vooral emotioneel.. ineens voelde ik me super onzeker en verdrietig. Zullen de hormonen wel geweest zijn. Had m'n schat ff met me geknuffeld tot ik inslaap was gevallen en toen ik wakker werd was het hele huis schoon + had hij mijn favoriete eten besteld. Ik weer in tranen natuurlijk, maar dan van geluk. Wat ben ik toch een gezegende vrouw met zo'n man in m'n leven. ?