Klaaghoekje

Hoi meiden,

Ik ben super blij dat we zwanger zijn van ons 2e wondertje, begrijp me niet verkeerd, maaar soms moet ik gewoon even klagen. Vandaag is zo'n dag en morgen zet ik de klaagmodus wel weer uit. Hahahha. Dus als je ook even lekkker wilt klagen....................

* ik baal vaak van me stomme hormoontjes, dat ik daardoor vaak om de stomste dingen boos of verdrietig wordt.
* ik baal ervan dat ik nog steeds misselijk ben!!!!
* ik baal ervan dat ik nog steeds zo moe ben
* ik baal ervan dat als ik me omdraai in bed, me bekken al weer gaan knappen en zeer doen
* ik baal ervan dat ik nog geen mooie zwangerschapsbuik heb
* Ik baal ervan dat ik nog steeds zo vaak moet plassen.

Nou dames dat was eerst me geklaag wel even weer. Maar het lucht wel even op, zonder het al tegen me man te zeuren hahahaha.

Dus meiden klaag maar raak........

Liefs marielle

Hoi daisy,

hahah fijn om te weten dat ik niet de enige ben.
Ik weet ook dat het allemaal voor een goed doel is en ik weet ook dat het tegen het einde allemaal nog zwaarder gaat worden, maar soms is het wel even lekker om te klagen. Hahahha

Liefs marielle

Heerlijk! Moest wel lachen om je berichtje Mariëlle, maar je slaat de spijker op zijn kop! Het is gewoon vreselijk af en toe! Vandaag ook weer gemerkt dat ik soms moeite heb om dingen te relativeren, waar ik me anders geen seconde druk om zou maken! Die hormonen doen wat!
Maar hang on! We doen het met elkaar en het resultaat mag er straks wezen!

Liefs,

x Taraneh

Oooohh heerlijk ff klagen, ik doe mee....
*Ik baal dat ik nog steeds niet echt! geniet
*ik baal dat mn hormonen nog steeds een zooitje zijn. (lees boos worden en huilen om niks)
*ik baal dat ik er s'nachts steeds uit moet om te plassen en dat het al zo koud begint te worden
*ik baal als ik dan weer lekker kan gaan slapen ik niet meer zo lekker lig als daarvoor
*ik baal dat ik al zoveel heb opgeschreven want ik ben heel erg blij met deze zwangerschap en dat lijkt nu van niet.
Nou dat was mijn klaagzang lucht wel op zeg
Groetjes

Ha,ha,ha leuk! Waarom zou je niet mogen klagen? Je kunt echt niet elke dag gelukkig zijn en met je hoofd in een roze of lichtblauwe wolk lopen.....

Ik baal van de hoofdpijn!!!!!
En van de ene puberzoon, dat hij vadertje speelt over zijn broertje
ik baal van het broertje dat niets wil eten en alles vies vindt!
Ik baal van de kleine die de hele tijd loopt te jengelen (goed voor de hoofdpijn)
ik baal van mijn man, die altijd maar onderweg is, ondanks dat hij mij wel geweldig vindt ;-)
ik baal van mijzelf omdat ik baal!

Ha,ha,ha, zo! Dat is eruit, morgen zijn we weer blij. Slaap lekker (of niet zo, door het plassen en buiken en bekkens....pfff succes allemaal)

O ja, Brigitte Kaandorp zegt dan: alöles komt goed!! En steek je duim op voor jezelf!!! Liefs Pippi

Heerlijk even klagen!

Ik baal ook van die vreselijke hoofdpijn
Ik baal van die vermoeidheid.
Het ergste baal ik van die vreselijke puistjes, waar heel mijn gezicht mee vol zit!
Ik baal dat ik moet werken en er echt geen fut voor heb
Ik baal van die stomme stemmingswisselingen en van mijn vreselijke vergeetachtigheid.

Goh wat is zwanger zijn toch leuk!

dit moet er ook ff uit

Ik baal van m,n vriend als die weer eens niks van mij begrijpt.
Ik baal van m,n hoofdpijn.
Ik baal van m,n moeheid en lusteloosheid.
Ik baal van m,n borsten die nog steeds flink pijn doen en megagroot worden ik had al grote!
Ik baal van zogenaamd goed advies.
Ik baal ervan dat het nog zo lang duurt voordat ik de 20 wk echo krijg,13okt!.
Ik baal ik baal ik baal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zo dat moest ff eruit!!!

groetjes

Terug
Bovenaan