Klaaghoekje ;-)

Zijn jullie er ook zo klaar mee? Ben benieuwd wat voor 'heerlijke' klaag klachten jullie hebben.
Waar heb ik nu eigenlijk last van....
Bekkeninstabiliteit
Brandendmaag zuur
Voorweeen
Vocht vasthouden
Slecht slapen

Ach.... Nog dik 6weken en bij veel 'pech'8 weken...haha

Het is niet dat ik het echt beu ben, maar voor mij hoeft het ook geen 5wkn meer te duren (morgen 35
Wkn) Ik heb last van mn bekken/rug. En wil eigenlijk nog zoveel doen in en om het huis, maar dat trek ik niet lichamelijk (conifeer snoeien, schutting schilderen, en zo heb ik nog wel wat dingen ;-) )
Ook al wat lichte voorweeën gehad. Ik zeg: laat maar komen over een week of 3 :-D

Hahaha heerlijk even lekker klagen,
Bekkeninstabiliteit en erge vermoeidheid. Ik kom nergens meer aan toe en na het geringste dat ik doe ben ik daarna helemaal doodmoe. Vreselijk!
Heb ik iendelijk verlof kom ik nog niet verder dan bank en bed.... :-(

Oh ja, ik ben ook zoooo moe. Balen dat ik geen dutje meer kan doen smiddags. Mijn dochter van 2jr vertikt het om smiddags te slapen sinds ze in haar nieuwe peuterbedje ligt :-(

Hier nog 8weken, lijkt een eeuwigheid te duren door al die kwaaltjes: rug/buik pijn, bekkeninstabiliteit, niet meer slapen dan 2uurtjes, steken in mijn kuiten en billen, vocht vasthouden en zooo'n ongeloofelijke vermoeidheid pff en ook nog te horen gekregen dat mijn rib is gekneusd omdat die kleine me een harde trap heeft gegeven! sjonge jonge nu al zo sterk en krachtig.. IK HOOP dat de tijd nu wel snel zal gaan hahaha anders hou ik het echt niet vol

Heel herkenbaar allemaal!! En toch fijn om even te horen...haha. Onze dochter vam bijna 2 slaapt 's middags dus ga in ieder geval een liggen. Kan meestal niet slapen maar rust wel... En idd nog even volhouden... Voor mij nog maximaal 6,5 week.

hier nog maximaal 7 weken te gaan. Even lekker klagen. heb last van voorweeen, vaak harde buiken, houd vocht vast, pijnlijke benen, vermoeidheid, brandend maagzuur. Kan bijna niet gaan liggen 's middags, dat gaat alleen als ik naar mijn moeder ga. Moet deze week nog werken dus echt rustig aan doen is er nog niet bij.
mijn kleintje ligt al aardig ingedaald dus lopen is niet echt fijn meer. Kan niet eens zelf mijn hond uitlaten. Gelukkig heb ik een goede vriend in de straat die dat voor me wil doen, want mijn man is de hele week van huis.
Ben het stiekem al wel een beetje zat, wat mij betreft mag die kleine komen over 2 weken.

Probeer er nog wel van te genieten, mag gelukkig vrijdag met verlof.

Pfff herkenbaar!!!!!

Als ik 's ochtends aangekleed ben dochter uit bed en eten gegeven en hond heb uitgelaten ben ik klaar. Dan kan ik niet meer!!!
Rugpijn, buikpijn, slecht slapen, enorm veel last van maagzuur... Pfff blij als het kindje er is!!!

Terug
Bovenaan