klaagmomentje

Hoi meiden,

sorry wil even klagen! ben gisteren ziek naar huis gegaan, was ontzettend duizelig, erg moe, misselijk, koud en keelpijn.
normaal gesproken blijf ik wel werken als ik erge keelpijn heb of hoofdpijn, maar gisteren trok ik het niet. weet ook niet of de klachten allemaal met mijn zwangerschap te maken hebben, maar denk het wel buiten de keelpijn om.

ik kwam thuis eind van de ochtend en heb vervolgens 3 uur lang geslapen.
vandaag voel ik me al wel beter, maar mijn vriend vond dat ik het even wat rustiger aan moest doen. en hij heeft wel gelijk.
mijn duizeligheid is weer wat minder geworden.

hebben andere meiden hier ook last van? ik heb het bijna elke dag, maar meestal bij snel opstaan en soms bij het sporten.
en merken jullie dat je weerstand omlaag is gegaan? voor mijn gevoel is dat bij mij zo.

liefs diaan

Hoi didi82,

Heel herkenbaar je verhaal. Hier zelf ook last van. Idd bij vermoeidheid ook meer last van duizeligheid.
Geef je vriend gelijk, echt even pas op de plaats. Vaak naar een paar dagen rustig aan doen en lekker bijslapen gaat het al een stuk beter. Vorige week heb ik me ook ziek gemeld en na het weekend voelde ik me weer een stuk beter.

Hoop dat je snel opknapt.

liefs

Ik zag gisteren allemaal lichtflitsen. Dt is voor mij een teken om tussendoor even rust te nemen. Past totaal niet bij mij, moet van mezelf altijd doorgaan, maar als je neer valt heb je meer problemen. Dus even wat gas terug.

Volgens mij heerst er ook van alles. Heb zelf net ook een lichte keelontsteking gehad en hoofdpijn. Na twee paracetamol en keelsnoepjes ging het wel weer.

Let goed op jezelf. Je bent zwanger maar kan ook nog steeds "gewoon" ziek worden.

Hoi hoi,

Ook heel herkenbaar! Ben moe en duizelig als ik te enthousiast of teveel dingen aan het doen ben. Net ook weer een uurtje gaan liggen. Mijn kleine dame slaapt nog best veel, dus deze mama neemt het er dan ook nog even van :).

Het belangrijkste is dat je goed naar je lichaam luistert! Al met al gebeurt er op het moment heel veel daarbinnen ;-)

ben wel duizelig als ik te snel opsta en sporten lukt me echt niet meer ben heel erg moe. verder misselijk smorgens en bij het avondeten maar gelukkig wordt het al wat minder xxx

Ow lieve meid, erg vervelend! Als het niet gaat dan is het makkelijk he! Gewoon thuisblijven en lekker het bed in. Doen wat je lijf vraagt.

Ik ben alleen maar misselijk, vanmorgen weer eens over de wc heen gehangen. Ik kan hier nog wel mee werken. Het werk geeft mij juist voldoende afleiding en pusht me om door te gaan. Dan verdwijnt het na een tijdje wel een beetje.

Thuis op de bank zit ik maar te denken hoe misselijk ik ben, en word daardoor nog misselijker!

Liefs

Oh lieverd, wat vervelend maar goed dat je naar huis bent gegaan, kies alsjeblieft voor jezelf en je ukkie ook al zit dat misschien niet in je aard, je mag niet flauwvallen hoor, pas goed op jezelf.

Ik ben soms duizelig maar da's alleen als ik te snel op sta of even gehurkd zit....verder gelukkig niet. Vind het ook een beetje eng! Heb wel sinds 3 dagen hoofdpijn maar durf niets in te nemen en gelukkig geen keelpijn.

Ik wens je beterschap en rust goed uit lieverd, er gebeurd nogal wat met je lichaam.

Lieve knuff Lynn.

Terug
Bovenaan