Klaagtopic voor sprongetjesleed

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Alle topics doorspittend merkte ik dat er heel wat sprongetjes gaande zijn en ik dacht, misschien is gedeelde leed halve smart...

Christian heeft ruim 6 weken gedaan over het vorige sprongetje en ik was helemaal op van de gebroken nachten. Toen plotseling was alle ellende weer over en kende ik mijn kind bijna niet meer terug, zo lief, zo makkelijk! Slechts 2 weken duurde mijn rust. Sinds een week zijn we weer helemeel aan het springen en moet ik er weer 2-3 keer per nacht uit. Zucht. Ritme is ook weer zoek, vanochtend om 4:45 uur al wakker en honger, slaapjes overdag kort en met veeeeel protesteren en de hele dag "entertainen" omdat het weer niet goed/leuk is na 5 minuten. En vandaag ook continue mondjes spugen en erg onrustig drinken. Zucht. Ik word al weer moe bij de gedachte dat we zo nog weer 3 weken vooruit moeten. Ik zou zo graag weer meerdere nachten op een rij willen doorslapen... Zeker nu ik weer begonnen ben met werken en dat behoorlijk zwaar is na mijn lange ziekteperiode.

Ben ik de enige die (heel naief, ja, ik weet het ) dacht dat als kindje geen nachtvoeding meer nodig heeft, je de meeste nachten wel rustig kon doorslapen? Ik heb me daar echt op verkeken! Christian kan al doorslapen vanaf 3 weken, maar de helft van de tijd zijn mijn nachten nog steeds gebroken. Enge droom, verkouden, speentjes-paniek, koorts... Pffff.

Nog andere dames die wat sprongenleed willen delen? Ga je gang!
Ik voel met iedereen mee!

Groetjes, Karin

wij hebben nu het grootste deel van de laatste sprong wel gehad. Loek begin zelfs redelijk door te slapen (was 4-5 x wakker vanaf 4.00 uur altijd!) Soms niet, soms een keer eruit. Maar vannacht was het weer raak.
Misschien lag het aan het feest gisteren. Steeds van hand tot hand bij diverse onbekende tantes... Mama vond het al niet leuk, laat staan Loek zelf. Toen kon hij ook al niet slapen (zo'n 50 man, alcohol en klootschieten...) eindelijk om 21.00 uur in de auto op weg naar huis in slaap gevallen om de halve nacht zich weer te melden. Vanmorgen heeft hij bijna 2 uur geslapen. maar verder niet echt.

Hij is al de hele dag hangerig, huilerig, jengelig. Wil vastgehouden worden en zelfs dat is niet altijd goed. Hij heeft verhoging, bijt op de speen van de fles en is erg onrustig. Ik denk toch dat de tandjes eindelijk gaan doorzetten. Dat mag onderhand wel. Het is al een maand geleden dat de bobbeltjes opkwamen. Vervolgens heeft het een paar weken stilgestaan, maar misschien zet het nu dan toch door.

Ik hoop het, dan hebben we die iig gehad!

een week of 3 geleden was boas erg huilerig,maar sliep snachts wel goed.toen ging hij ook snachts op zn buik draaien,waarbij zn armpje bleef steken en dan was het brullen.toen hij het onder de knie had,was het goed en sliep meneer voortaan op zn buik.ondertussen had hij ook wat vervelende bobbels in zn mond,maar dankzij de chamodent was dit ook snel onder controle.na een week was boas weer een blije baby.sinds deze week is het weer bal,en erger dan ooit!nauwelijks slapen overdag,snachts 3 keer wakker.hij is echt zwaar van slag,maar dat verbaast me niets,als je kijkt wat hij allemaal kan opeens!terug op zn rug rollen,op handen en knieen zitten,achteruit kruipen.dat houdt me wel op de been,maar eigenlijk ben ik gebroken.maar ik ga niet bij de pakken neer zitten,dit gaat over!!eergisteren zat ik er even doorheen.boas huilde niet meer normaal,hij krijste tot zn stem wegviel.toen ik ook nog een klein ruzietje had met mn man omdat hij zo lelijk deed over mn hond,waar ik helemaal niet tegen kan,heb ik echt 2 dagen mee lopen janken met boas.gelukkig  zag mijn man ook dat ik het zwaar had en die was heel lief voor me en liep een tandje harder mee in het huishouden en nu gaat het wel weer.maar het blijft pittig.ik ken mn rustige,lachende manneke echt niet meer terug.maar als hij lacht,word ik meteen weer warm.
groetjes karin

Hey,

Ik merk er niet zo veel van hier eigenlijk....begin er haast aan te twijfelen of dat wel goed is...
Maar reageer toch vanwege het doorslapen: ik had dat ook Karin, met drie maanden sliep ze de nachten door, ik blij natuurlijk, maar na het afbouwen van het inbakeren wilde ze weer elke nacht een voeding. Sindsdien kwakkelt het, soms weer weken wel, dan weer een paar dagen niet, dan weer een keer wel.... vaag vaag. Kùnnen doorslapen is geen garantie voor het ook daadwerkelijk doen hier.

Gr Irene

Ik heb pas een topic geopend met de vraag of Tessa een sprongetje heft. Had zelf ng geen boek...
Ze huilt veel, draait haar huil uurtjes om, zit t liefst alleen nog mar bij mij alhoewel ik daarover niets te klagen heb en is meer wakker. Mijn klacht dus alleen over het meer huilen, wordt er af en toe niet goed van.
Groetjes Carla

Terug
Bovenaan