Klaagtopic

A

Anoniem

Guest
Nou de titel zeg het al. Ik voel me in en in moe..niet dat ik bloedarmoede heb ofzo, maar ik denk dat ik de situatie gewoon zo zat ben. Vanaf week 26 lig ik meer op bed dan dat ik wat doe. Ik moet dat ook op ziekenhuisadvies. Ik had contracties gehad en bloedverlies. Dat bloedverlies is nog vaker teruggekomen en ook moest ik met week 30 bijna weer in het ziekenhuis blijven.
Het ergste is eigenlijk nog dat ik niet voor mijn zoontje kan zorgen. Hij is 13 maanden en ik mag hem niet tillen......nou dan kan je bijna niets. De hele dag heb ik mijn moeder en schoonmoeder om me heen. Het zijn twee lieve schatten hoor en ik mag niet klagen...maar toch doe ik dat effe wel. Vooral ook omdat het de laatste twee weken wel goed ging, ik mocht zelfs wat meer doen...
Alleen van het weekend dacht ik dat ik vruchtwater verloor, maar het was weer bloedverlies, weer contracties, voel me ziek, zwak en misselijk en ben het gewoon zo moe! En ik moet het gewoon even van me afschrijven!

Vanmiddag gaan we weer naar het ziekenhuis en ik zal wel weer op mijn kop krijgen dat ik niet eerder gebeld heb....Ben benieuwd wat ze zeggen, het zal er allemaal wel weer bijhoren. Met net zoals bij de meesten van ons: ik wil mijn kindje en ik wil het nu! Ook al is het nog een beetje vroeg!

Bedankt voor het lezen!

Groetjes Hanneke 35,2 zwanger van nr 2

haai hanneke,

als ik jouw verhaal zo lees, voel ik me haast schuldig over me eigen geklaag...
ik ben lekker alleen thuis, vriendje is aan het werk, en kan gewoon nog wat aanlummelen,, en jij jij moet verplicht op bed liggen, en heb de de hele tijd mensen om je heen,, ik kan begrijpen dat je er gek van wordt.

en ook nog een kleintje rondlopen zwaar hoor voor je,,
hoop dat het vanmiddag in het ziekenhuis mee valt voor je en dat ze een beetje lief voor je zijn, en je niet al te veel op je kop geven, hahah

met mij gaat het wel weer een beetje, de krampen zijn weg, heb nog wel koppijn en een misselijk gevoel,,
ga zo even een paar boodschapjes halen,
me zusje komt vanmiddag langs, en gaat op vakantie, en wil nog wat voor haar halen ze is geslaagd en ben helemaal vergeten wat te kopen..

dat is ook zowat,,,
vrijdag gaan 2   vriendinnen op vakantie,,, en me zusje, en een week daarna weer een vriendin en een ander zusje,,, en als ik dan beval, zijn ze er niet,,, vind dat wel jammer hoor,,, weet wel dat ze het dan later zien, maar ja, of ik moet gewoon echt pas rond 10 sept bevallen haha.

nou jij heel veel sterkte,

en ach we mogen best effe klagen toch hier??
groetjes
Pit

hoi Terra, Van mij mag je best even klagen hoor.
Doe ik ook soms, alleen als ik dit lees mag ik toch eigenlijk niet meer klagen van mezelf.
Altijd klagen voel je je echt niet beter van, maar af en toe even spuien dat je t zat bent dat mag echt wel.
Want het is gewoon niet makkelijk en simpel. En dan komen mensen met de cliche antwoorden, je krijgt er wat moois voor terug en al dat soort praat. Maar soms wil je gewoon dat mensen luisteren.

Groetjes en sterkte meid!

Dragoste

quote: Terra schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-08-2007 11:36:59'));

Nou de titel zeg het al. Ik voel me in en in moe..niet dat ik bloedarmoede heb ofzo, maar ik denk dat ik de situatie gewoon zo zat ben. Vanaf week 26 lig ik meer op bed dan dat ik wat doe. Ik moet dat ook op ziekenhuisadvies. Ik had contracties gehad en bloedverlies. Dat bloedverlies is nog vaker teruggekomen en ook moest ik met week 30 bijna weer in het ziekenhuis blijven.
Het ergste is eigenlijk nog dat ik niet voor mijn zoontje kan zorgen. Hij is 13 maanden en ik mag hem niet tillen......nou dan kan je bijna niets. De hele dag heb ik mijn moeder en schoonmoeder om me heen. Het zijn twee lieve schatten hoor en ik mag niet klagen...maar toch doe ik dat effe wel. Vooral ook omdat het de laatste twee weken wel goed ging, ik mocht zelfs wat meer doen...
Alleen van het weekend dacht ik dat ik vruchtwater verloor, maar het was weer bloedverlies, weer contracties, voel me ziek, zwak en misselijk en ben het gewoon zo moe! En ik moet het gewoon even van me afschrijven!

Vanmiddag gaan we weer naar het ziekenhuis en ik zal wel weer op mijn kop krijgen dat ik niet eerder gebeld heb....Ben benieuwd wat ze zeggen, het zal er allemaal wel weer bijhoren. Met net zoals bij de meesten van ons: ik wil mijn kindje en ik wil het nu! Ook al is het nog een beetje vroeg!

Bedankt voor het lezen!

Groetjes Hanneke 35,2 zwanger van nr 2

Kom hier maar lekker klagen of je gal spuwen. Geeft niets, ik kan me ook heel goed voorstellen dat je het nu wel gehad hebt. Tis inderdaad heel lief dat je moeder en schoonmoeder je zo goed helpen, maar af en toe een middagje alleen is ook wel eens lekker.
Hier is het precies omgekeerd, ik zit hele dagen samen met m'n dochter en de hond en zou af en toe wel eens wat hulp kunnen/willen gebruiken hahahaha. Maar goed, we wonen nu helaas niet om de hoek.

Veel sterkte gewenst.

Miriam (37+3)

Je hebt genoeg reden om even te klagen! Hoe is het gegaan in het ziekenhuis? Ben erg benieuwd.
Sterkte nog even!!

Liefs, daantje

Terug
Bovenaan