Klaar ermee!!

Nou ik ben er klaar mee! Na al dat gedoe met borstvoeding en kolven en fingerfeeden en reflux etc ging gisteravond ook nog eens mijn kolf stuk! En na stad en land te hebben afgebeld voor een nieuw onderdeel (wat uiteraard niet binnen de garantie valt), moet het besteld worden. Moet ik ook nog eens een kolf gaan huren, want ja, je kunt niet zomaar stoppen met kolven..
Ik ben er helemaal klaar mee. Heb ter plekke besloten om af te gaan bouwen en eventuele volgende kinderen hebben allemaal pech. Ik begin er niet meer aan. KLAAR.

zo, moest even frustratie kwijt.

T

Frustratie eruit... nu tijd om jezelf een dikke pluim te geven!!!!!! Wat ontzettend kl*te dat je kolf stuk is, lekker motiverend..NOT

Kan me goed voorstellen dat dit voor je het moment is om te zeggen dat je er mee stopt.
Meid, je hebt het top gedaan, al die maanden eerst kolven en dan die melk geven, zullen er maar heel weinig zijn hoor die dat doen!

En wie weet ben je het bij een eventueel volgend kindje al weer vergeten..hihihihi

Nu de frustratie wat gezakt is, denk je er nog steeds hetzelfde over?

Ik sluit me trouwens aan bij mijn voorgaande sprekers, ook van mij een dikke pluim!! Echt knap dat je al die maanden fulltime gekolfd hebt!

denk er nog steeds hetzelfde over. Het moet niet zo moeilijk zijn... en als ik van te voren gelijk kies voor flesvoeding, is het voor iedereen, maar ook vooral voor mezelf duidelijk. veel beter :)

xx

hoi meid,
wat goed dat je het zo lang hebt volgehouden.. pff.. ik was ook al snel klaar met het kolven.
en toen ik weer aan het werk ging en ik niet genoeg kon kolven besloot ik om het alleen s ichtends en s avonds te doen, maar meneertje kwam ook nog gewoon s nachts. en aangezien hij toen na de bv nog gewoon huilde en ik hem een flesje van 100 cc bij moest geven voordat hij tevreden was ben ik er ook mee gestopt.. (2 weken geleden) nu heb ik super harde en zere borsten.. het begint nu iets minder te worden maar pfff... had wel 4 dagen last ervan en kon bijna geen bh aan.. ben nu blij dat hij flesvoeding krijgt want eindelijk slaapt hij nu al 3 nachten door tot half 7 !!!! jahoe!! wat ben ik blij en wat een rust geeft dat!
meid flesvoeding is ook een goede voeding!! en het geeft jezelf zo ontzettend veel rust!!

sterkte Liefs, Christien

Terug
Bovenaan