klaar ermee

Hallohallo,

Ben nooit erg actief geweest met het schrijven over mijn zwangerschap, alles gaat helemaal goed en geen kwaaltjes gehad, heb jullie wel allemaal gevolgt en bij sommige kreeg ik medelijde omdat ik niks mankeerde. Maar nu moet ik toch ook wat type, zijn jullie het ook een beetje zat? Nieuwsgierig naar de kleine? Heb het nu eigenlijk wel gehad het mag wel komen van mij ben 37 weken nu. Slaap niet echt lekker meer en krijg het nu steeds elke keer ineens heel erg warm dat ik zweet terwijl ik gewoon op de bank zit. Helaas duurt wachten lang. Ik moest dit even kwijt. Sorry

Zooooo herkenbaar!! En ff mopperen mag gewoon, hoor! Ik ben nu de 39 wkn voorbij en ik ben ook het wachten wel zat. Ik hoop voor je dat je niet al te lang meer hoeft te wachten!!

dat je met 37 weken pas komt mopperen, is toch helemaal super, fijn dat je zwangerschap zo goed verloopt. En ja ik denk dat we het allemaal wel gehad hebben.
Ik vind het heerlijk om zwanger te zijn, maar ben nu gewoon klaar. Maar ik ben er wel klaar mee maar nog niet klaar voor :p
succes met de laatste loodjes

Ook ik ben er al helemaal klaar mee.
Begin steeds meer harde buiken te krijgen en pijnlijke voorweeen.
Ik heb ook regelmatig last van "opvliegers" begin dan vanuit het niets keihard te zweten.
Ik ben nu volgens VK 37+3 en volgens mijn eigen idee 38+4.
Wil mijn kindje zien, vasthouden, knuffelen en nog veel meer.
Klagen hoort erbij dus als je daar zin in hebt moet je dat gewoon doen!
Succes met de laatste loodjes!

Nog geen 2 weken geleden had ik nog helemaal geen zin om te klagen en genoot ik nog volop van mijn zwangerschap, maar momenteel......Ben nu 35+3 en heb ineens allerlei kwalen...Maagzuur, slapeloze nachten, waardoor ik geen energie meer heb, dikke voeten, moeilijke stoelgang en voor de zoveelste keer deze zwangerschap een vervelende (slijm)hoest. Ik "prop" me vol met vitaminen, maar m'n weerstand is deze keer ver te zoeken! O, ja....en ze hoeven bij wijze van spreken maar 'boe' te roepen of daar komen die waterlanders al!!!
Daarnaast hebben we te horen gekregen dat we een groot kindje krijgen en tja....natuurlijk maak je je daar ook weer zorgen om...Voor het eerst zeg ik: laat ons lieve meisje maar komen!! Zo dat lucht even op ;-)

geeft helemaal niks hoor, iedereen mag eens lekker mauwen hier!!! fijn dat je tot nu nergens echt last van hebt gehad!!! dat heb je dan mooi meegenomen, en dan heb je ook goed kunnen genieten denk.
we zijn het allemaal wel beu denk ik. maar das ook niet raar. en aan de ene kant wil je je lichaam weer terug voor jezelf en aan de andere kant is het toch ook wel mooi om je kleine alleen voor jezelf te hebben, want als het eenmaal is geboren begint het loslaten al.
dus hopelijk kun je nog een beetje genieten. maar hoef je aan de andere kant ook niet tot 42 wkn te lopen.
succes he je kunt het nog even!!!
Xx

bedank voor jullie reacties, ben er erg blij mee dat ik sommige dingen niet alleen heb. Het is ook me eerste dus ik weet ook nie wat ik kan verwachten en dat maakt het allemaal ook wel erg spannend.En elke keer denk je van zijn die nou voorweeen of oefen weeen je gaat ook zo aan je eigen twijfelen. Ik hoop ook niet dat ik tot 42 weken moet. Ik zou zelf volgend weekend erg leuk vinden of volgende week maar we hebben het helaas niet voor het zeggen.

allemaal succes met de laaste loodjes

Terug
Bovenaan