Klaar met MvM!

ik ben zo blij: net zijn voor de laatste keer de moeders voor moeders-flessen opgehaald!!!
hoewel ik er compleet achtersta en het een kleine moeite vind voor zoiets groots als de kans op een kindje voor een ander, vond ik het toch weer een heel gedoe!
en  ik ben toch wel een beetje trots op mezelf dat ik voor de tweede keer 10 weken heb meegedaan.
en nu lekker gaan genieten dat ik weer gewoon naar de wc kan, zonder een kan te pakken (vooral erg fijn 's nachts!!)!

voor degenen die ook meedoen en nog even moeten: het einde is in zicht!!
veel succes!

groet,
mama in amsterdamzuid

ja,nog 1,5 week!! en dan ben ik er ook vanaf, ik ben ook wel weer blij en trots dat ik weer mee heb gedaan, maar vind het ook altijd weer fijn als het achter de rug is, aftellen........................

groetjes susanne

Goed van jullie!

Hier in Groningen wordt de urine jammer genoeg (nog) niet opgehaald. Nooit gedacht dat ik het ooit zonde zou vinden om mijn urine door het toilet te spoelen, haha. Maar qua geur heb ik dus niets gemist begrijp ik...

Jaaa, wij hier vandaag ook!

Omdat ik me een week vergist had ben ik ook een week eerder klaar, jippie!

Morgen lekker naar de 9 maandenbeurs, heerlijk vrij en donderdag ook nog!!

Weer een goede daad verricht met MvM.

Groetjes1

Ja, ook hier gaan morgen de flessen voor de laatste keer aan de weg!!! Ik heb het totaal niet erg gevonden om te doen, maar ik moet eerlijk zeggen, dat ik de laatste 2 dagen regelmatig ga zitten, zonder in de flessen te plassen. Niet bewust ofzo, maar ik vergeet het!
Maar de goede daad is met liefde gedaan.

Greetz

HOERAAAAAAAAA!!!!!

ik ben ookal een hele week klaar! godzijdank! het werd echt "irritant". 10 weken lang in bekers geplast....gelukkig voor een goed doel maar ik ben BLIJ dat het voorbij is!

groet, hilal
17wkn

zucht ik moet nog even....
Maar het einde is in zicht.... Nog anderhalve week ongeveer en dan is het klaar.
Ik heb het graag gedaan maar begin het echt zat te worden elke keer je adem in houden en dat je wc beurt zoveel langer duurt dan normaal..
Maar goed je helpt er anderen mee dus waarom niet.
haha maar missen zal ik het niet.
Groeten Nan 14-2wk

Terug
Bovenaan