Klaar met werken!!

Hoi meiden,

Ik heb vanmorgen een gesprek gehad met mijn werkgever en zit vanaf vandaag volledig in de ziektewet ivm mijn bekken. De reactie was gelukkig goed en hij zei lekker rustig aan doen en mocht het toch weer beter gaan ben ik altijd welkom maar voorlopig zit ik volledig thuis wat mijn lichaam nu echt nodig heeft.

Liefs RH

fijn dat het allemaal goed geregeld is nu.
tja ziektewet klinkt verschrikkelijk maar ik moet zeggen dat ik het stiekem heerlijk vond hoor!
gewoon doorbetaald krijgen door t uwv en kon mn dingen doen die ik wilde, dingen waar ik voorheen nooit aan toe kwam omdat ik werkte.
ik zat in de ziektewet vanwege zware bekkeninstabiliteit. kon niet lang op dezelfde positie blijven waardoor ik mn werk niet meer kon doen (deed call center en dus heeel veel zitten)
dus toen ik thuis was, ging ik ff mn huisje doen, als dat dan niet meer ging, ging ik weer ff zitten met een borduur werkje of mijn computer. als dat dan weer niet ging, ging ik ff een stuk wandelen of op visite bij mn moeder ofzo.
zo bracht ik mn dagen door.
niks geen stressen, niks geen haast.
gewoon heerlijk rustig!
na mn 1e ben ik niet meer gaan werken dus toen ik bekkeninstabiliteit bij aleiyah kreeg, was dat wel iets zwaarder.
ik nam nog meer mn rust momenten en had lak aan het huishouden als dat niet ging!
nathalia vroeg al genoeg energie. mijn man heeft me toen heel veel geholpen in t huishouden.
nu met de 3e heb ik me al die tijd heel goed gevoeld maar sinds een paar weken merk ik steeds meer dat ik toch weer bekkeninstabiliteit heb.
lichte vorm tot nu toe maar t houd me wel sommige dingen tegen.

ach, gewoon lekker rustig aan doen toch :D

liefs do

Terug
Bovenaan