Klaar voor de . . . . . . oooh nee toch valse start......

Goeiemorgen meiden,

Tjee wat een nacht heb ik gehad poeh hee tot 00.00 uur ging alles goed.
Ff naar de wc geweest en weer lekker terug gaan slapen......nou ik weet niet hoe lang het is geweest maar een uurtje ofzo want toen word ik wakker.
Had toch echt weeen zeg zowel buik als rug weeen ben maar niet gelijk gaan klokken maar moest ze toch echt weg zuchten en het was niet voor een uurtje tjee zeg geloof dat ik pas na half 5 in slaap ben gevallen.
Ook wel ff (lees voor een minuut of 10 hooguit)tussendoor maar verder niet.
Dacht echt van nou het feest gaat beginnen hoor.......maar niet dus haha klein chinees grapje dus van die kleine.
Hoop wel dat het wat opgeleverd heeft dan.......dan is het in ieder geval niet voor niets geweest.
Moet straks naar de vk dus dan zullen we wel weer zien en horen.
Maar moet toch nu maar gauw de klossen en po halen had ik nog niet gedaan ;) Laatste kleertjes wassen en vluchttas klaar zetten en de voorkant van het geboortekaartje alvast drukken je weet nooit haha.
Heb nog steeds zo'n wee-achtig gevoel namelijk haha....tis toch wat allemaal.
Hoe gaat het verder met jullie?

Liefs Louise

Nou ik heb bijna dezelfde nacht achter de rug,, de weeen waren goed draagbaar, dus ik denk ga niet op de klok kijken en probeer te slapen, ben ook elke keer weg gedoezeld om weer wakker te worden van de volgende, de mijne trokken ook erg naar mn rug,, nu alles weer rustig! afwachten maar weer,, maar laat dat nou net mn sterkste punt niet zijn,,haha
Liefs MJ
ps;laat je wten hoe het was bij de vk??

Gezellig zulke nachten hè moet zeggen na de nacht van vrijdag op zaterdag is het vrij rustig wel om de haverklap harde buiken en af en toe voorweeen maar de kleine houd zich rustig.. Stilte voor de storm???

Wel slaap ik slecht en heb ik het gevoel dat me blaas niet meer kan uitrekken en niet voller kan worden dan een pingpongbal

Zaterdag komt de wieg deze kant op dus als die er staat en opgemaakt is mag hij zich melden hihi

nou niks hoor, wel tussendoor harde buiken, maar na de nacht is verder alles rustig gebleven,,haha
Ziet er toch naar uit dat ik dit keer het langste draag, wie zei ook weer dat jongens langer blijven zitten?? hier dus niet!!
Liefs MJ

Terug
Bovenaan