Klaar!

Nou, hier is de 'wacht-koorts' ook toegeslagen. Alles is geregeld, ben er helemaal klaar voor. Kleine frummel mag nu wel komen. Maar ja, ben nog maar 38,3 wk zwanger. Ben klaar met die enorme buik, klaar met de pijn in m'n lijf, klaar met die hele zwangerschap. Pff, en dat terwijl ik vannacht prima geslapen heb. Zoon is vandaag naar het kinderdagverblijf en ik heb niks te doen. Nou ja, in huis is zat te doen, maar daar heb ik dan net geen zin in. Ben huilerig en heb veel medelijden met mezelf op t moment.

En om dan alle berichtjes te lezen van meiden die bevallen zijn of zijn begonnen met de bevalling... ik word er ff niet zo blij van, hoezeer ik het jullie ook gun dames. Beetje jaloersmakend.. :)

Nou, wilde t even kwijt. Weer ff een klaagberichtje, was alweer een tijdje geleden haha!

Veel sterkte voor iedereen die t nodig heeft!

groetjes,

Lieve mama-van-w,
heel veel sterkte met de laatste loodjes, ook al ben je 't zat. Je weet al wat voor moois je er voor terug krijgt :), maar ik kan me voorstellen dat je het zat bent.

Liefs Marit

Hey lieve mama van w,

Hier nog iemand die het goed zat is. Maar dan ben ik ook al 2weken het verkondigen. Zaterdag ben ik uitgerekend.... denk dat ik volgende week ingeleid zal worden aangezien die kleine man echt totaal geen haast heeft om eruit te komen.

KOn ik hem maar overtuigen hahaha, hoe leuk het wel niet is buiten de buik.... pffff

Succes met die laatste loodjes, ik begrijp volkomen hoe je je voelt.

Heb dan geen kleine om me mee bezig te houden, maar het gevoel nergens zin in te hebben is hier ook aan de gang.

Ik hang mezelf echt de kont uit...

liuefs en nog ff volhouden. (niet jaloers worden op andere mensen..... die kleine van jouw komt snel genoeg) (hoor mij hahahahaha......)

Liefs

Begin het nu ook een klein beetje beu te raken!verveel me nog niet hoor,maar ben meer benieuwd naar de kleine spruit.en de bevalling kan je ook maar achter de rug hebben.andersom geniet ik nu nog heerlijk van mn ongestoorde nachten.en dat ik nog kan gaan en staan als ik wil.straks met baby en peuter toch weer iets meer aan huis verbonden.maar hoop stiekem ook wel hoor dat ons ukkie dit weekend nog gaat komen.
liefs jootje

Lieve mama-van-w,

Tot nu toe was jij volgens mij nog de meest positieve persoon op dit forum ;-) Jij sleepte iedereen er weer doorheen, dus nu gaan we dat bij jou doen hihi!

Ik vind het echt heel vervelend dat je het nu zo zat bent. Maar wie weet hoor jij ook heeeeel gauw bij degene die 'bezig' zijn.

Iedere avond zeg ik tegen mijn man: 'ik kan niet meer, ik kan niet nog een dag zo doorgaan'. Maar daar denkt de kleine heeeeeel anders over. Ik vind mezelf een enorme zeur en vind het heel jammer dat ik zo vaak negatief ben, maar ik ben er zooooo klaar mee.

Ik hoop dat het je sterkt dat er meer wachtende zijn en dat we het (bijna) allemaal zat zijn!!

Sterkte meis.

Liefs,

Hey,
Ik begrijp je helemaal. Laat de tranen maar lekker lopen en klaag maar goed hier! We zijn er om elkaar er doorheen te slepen :))
Je bent niet de enige die ook een beetje jaloers word van al die berichten :) Maarrr moet ik dan van mezelf denken.. ik heb het nog tegoed... want voordat je het weet is het allemaal alweer voorbij.. en het is ondanks al de vervelende dingen wel een mooie tijd dit! Nog even je kleintje lekker dicht bij je en alleen van jou.. nog even het gezellige getrappel en contact.. nog even trots zijn op je mooie buik.. nog even genieten van de voorpret ; want die is er toch zeker ook wel?

Onze hormonen zijn iig lekker met ons op de loop! Z

Ha lieve mama-van-w,

Het wachten is ook slopend! Ik hoop voor je dat jij snel aan de beurt bent en dat je eindelijk in actie mag gaan komen!

Je doet 't tot nu toe hartstikke goed, dus voel je niet bezwaard. En zeuren mag hier tot je erbij neervalt, ik doe er graag aan mee ;-)

Is toch een soort uitlaatklep en waar je je omgeving niet altijd mee wilt belasten kun je hier even ongegeneerd kwijt.

Lekker huilen haalt de druk van de ketel en lucht op, dus lekker doen! En verder: boekje op de bank, dutje doen, lekker toegeven aan waar je zin in hebt nu het nog kan!

Ik kan trouwens de laatste dagen echt blijven slapen, heel raar. Dan heb ik een goeie nacht gemaakt, maar val ik 's morgens zo nog 2 keer in slaap tot het middaguur... hmmm... begin toch ietwat op een lui varkentje te lijken ;-)

x

..oh hij verstuurd mijn bericht al terwijl ik nog niet klaar was..

Zo vermoeiend allemaal!!!
Heel veel sterkte en het einde is wel in zicht!!!
Maak het je lekker gemakkelijk vandaag :))
Liefs rosan

Terug
Bovenaan