klaar!

Op het wassen na zijn we klaar voor de geboorte van ons mannetje. Kaartjes zijn besteld, kamer is klaar en de nieuwe kinderwagen is besteld. Nu voelen die 9 weken die ik nog voor me heb best lang.
Ik hoop dat ik in de tussentijd druk genoeg kan zijn zodat het lijkt dat het sneller gaat. Ik wil zo graag die kleine in mijn armen houden; weet zeker dat dit voor jullie ook geldt.

Tijd viegt. Wij hebben er al een rondlopen dus de meeste spullen hebben wij al. Wij zijn nu bezig met kamertje v de oudste want zijkrijgt een nieuwe kamer&bed. Nog 6 wk werken waarvan 1week vakantie. Succes met tijd vullen ;-).

Hier hebben we er ook al een rondlopen, ook daarvan hadden we de spullen natuurlijk. Alleen nu de details van groen en blauw naar roze omzetten hahahaa.
Wel heb ik een andere kinderwagen gekocht. we hadden een quinny en ik heb nu een phil en teds gekocht. Mijn zoontje is straks 21 maanden als de kleine meid geboren wordt en hij loopt nu pas 3 weken. We doen veel lopend dus dacht ik ik moet een wagen hebben waar ze samen in kunnen.
Ik wilde geen duowagen naast elkaar (vind ik veel te breed). Deze is net zo groot als een gewone kinderwagen dus ik ben er super blij mee haha.
De tijd vliegt voor mij voorbij en met de verhuizing en verbouwing moet ik zeggen dat ik mezelf er soms op betrap dat ik er soms niet echt van geniet. Dat vind ik jammer want 2 is voor mij genoeg dus dit is de laatste zwangerschap.
Dit ga ik dus de laatste weken maar eens doen echt genieten.
Nu is alles namelijk bijna klaar en heb ik daar de tijd voor.

pfffff ik voel me langzaam bij jou!!! kaartjes zijn nog niet besteld en de ideeen ervoor staan nog helemaal open.. We hebben wel eindelijk een naam sinds twee weken en de babykamer is ook niet af lol!!!!

Terug
Bovenaan