Klaarkomen 7 weken zwanger

Dag Dames ,

Ik ben nu 7 weken zwanger en ben bang om een orgasme te krijgen, vooral omdat ik denk dat dit een gevolg kan hebben als een miskraam ,

Kan iemand mij geruststellen hiermee

Olla

Seks is compleet normaal. Ze zeggen zelf het klaarkomen voelt voor je baby als een warme knuffel.
Mits je VK je heeft gezegd geen seks te hebben kan het absoluut geen kwaad.
Tis meer hoe jij erin staat.

Ik had met 7 weken na seks, of na een orgasme, zo een intens gevoel in mn buik ?. Vond ik irritant

Inderdaad, echt niet bang zijn! Een orgasme zorgt echt niet voor een miskraam. Wat wel kan, is dat je baarmoeder na een orgasme wat gaat krampen/samentrekken/hard wordt. Dat kan wat ongemakkelijk voelen, zeker als je verder in de zwangerschap komt. Maar een miskraam.. Nee hoor, niet bang voor zijn! 

Beetje off-topic, maar als ik bij m'n eerste al even geen beweging had gevoeld en ik me langzaam begon zorgen te maken, maakte het krijgen van een orgasme er altijd dat hij even wakker werd geschud.. ;) 
Kan geen kwaad hoor, ook niet als je zo vroeg in de zwangerschap bent. 

schat orgasme doet niks met je baby en kan echt geen kwaad, het voelt het meer als een knuffel wat die krijgt en nu merkt die er nog helemaal niks van. Later merkt hij of zij het wel maar voelt die er nog steeds niks van. No worries 

Terug
Bovenaan