Klaarkomen

Hoi dames,
een vraagje: is het nodig om NA je mannetje klaar te komen bij het klussen? Ik heb wel eens gelezen dat dat zou helpen, maar kun je ook zwanger raken zonder het klaarkomen? (bij de vrouw dan, natuurlijk hi hi)

Haai!

Ik weet daar toevallig wel wat over. Natuurlijk kan je ook zonder dat je klaarkomt zwanger raken, maar als je klaarkomt en dus schokkende bewegingen maakt, schijn je het sperma beter naar binnen te loodsen. Dus het proberen waard denk ik!

Je hoeft niet klaar te komen, maar als je klaarkomt, het gevoel van die samentrekkingen erna, dat is de baarmoedermond die zich naar beneden buigt en zichzelf in het sperma doopt, weer terug en nog een keer dopen etcetera. Eigenlijk heel bijzonder dat de natuur dat zo heeft gemaakt en het bewijs dat het vrouwelijk orgasme ook nuttig is en functioneel. Dus als je klaarkomt heb je een extra hulpje van je lichaam, maar zo niet dan heb je ook nog alle kans.

Groetjes
Martine

Hoi
tip voor Manuela, door het zaad van je man ben je wat gladder probeer na de daad om (samen of alleen )klaar te komen door jezelf te stimuleren, misschien vind je het een raar idee maar je moet er wat voor over hebben(hi,hi), als je tijdens de daad niet klaar kwam,probeer het er dan meteen na...!!!
By the way, mijn twee eersten zijn zonder....ontstaan,hoor, met is gewoon lekkerder.

succes Jeanette

Terug
Bovenaan