klaarkomen

dag meiden,ik had even een pagina terug gelezen,over klaarkomen,ik had neergezet dat dat mij niet lukt tijdens de daad,maar nu snap ik heus wel dat je dat daarna ook kan doen ,en dat doe ik ook hoor hahahahhaa,maar er zijn genoeg vrouwen die wel kunnen komen tijdens de daad,dit wou ik even kwijt,voor opheldering want dit kwam niet zo goed over namelijk nou dames veel klusplezier gr manuela

als ik flink mijn klitje vinger tijdens de daad kan ik wel komen, maar meestal komt ik klaar als er flink tegen die g- spot wordt geduwt en nog een keer en nog een keer. ja das ook een heel fijn gevoel. Het klitje kan daarvoor of erna verwend worden inderdaad hihihihi.

succes kusjes bibi :)

Maar als je nu al fijn een paar keer op je klitje komt en dan de daad, dan kun je fijn doorgaan omdat je klitje dan toch al gevoelig is en kom je heerlijk met zijn lekkers in jou zeg maar. Tjsa dit zeggen we best netjes zo toch hehe...
kusjes bibi :)

'zijn lekkers' whahaha!

Oh ja, als je G-spot wordt gestimuleerd, of je baarmoedermond...dat is echt genieten

Of als 'ze' zich helemaal 'vastzuigt', is ook lekker. En tegelijkertijd krap voor hem....!

Terug
Bovenaan