klaarkomen

A

Anoniem

Guest
hallo ik heb misschien een beetje een rare vraag maar als je zwanger wilt worden moet je als vrouw dan ook klaarkomen, of is dit niet perse nodig?
ik kom niet altijd klaar als mijn vriend en ik vrijen dus zou dat invloed hebben? we zijn nu een paar maanden bezig....

groetjes en bedankt voor antwoord.

Hi anno,

Je hoeft niet klaar te komen als vrouw zijnde. Maar... het schijnt wel te kunnen helpen.

Ik heb gelezen dat wanneer je als vrouw klaarkomt je baarmoedermond als het ware 'hapt' naar het zaad. Het kan dus misschien wel helpen als je nadat je vriend klaar is zelf ook nog even komt.

Kan je natuurlijk ook zelf doen.
Hoeft niet perse tijdens de daad.

Ik kan me voorstellen dat het een raar idee is maar ja als het helpt?!?

Succes.

Gr. Bieb.

Mijn man laat mij altijd eerst klaarkomen en dan gaat hij erin en dat heb wel geholpen blijkbaar! Dus probeer het ook een keertje
Het is geen rare vraag hoor..
Groetten

Hoi,

Hier zijn de meningen een beetje over verdeeld.
Sommige vrouwen "zweren" hierbij, net als na de daad met je benen omhoog liggen.
Maar ik geloof hier eerlijk gezegd niet in.
Als je je hier prettig bij voelt, moet je het doen.

Groetjes

Kan je verzekeren....het is niet nodig....maar ja wel lekker!

het is inderdaad niet nodig maar ik heb het wel gedaan de laatste maand en benen omhoog en klaarkomen vlak voor of vlak na mij vriend en nu ben ik al bijna elf weken zwanger weet niet of het echt daar aan ligt maar baad het niet dan schaadt het niet.
groetjes tijger

Terug
Bovenaan