klaarwakker! ... grr

Ja dit is echt heel irritant. Het is nu 2.39 en ik ben erg moe, maar klaarwakker!

Ik lig maar na te denken en na te denken. Niet dat ik erge zorgen heb ofzo hoor. Eigenlijk ken ik maar weinig zorgen in m'n leven. Ik werd wakker van Kian die z'n speen zocht, en hij ligt al lang weer onder zeil, maar mijn hoofd is gaan werken. En ik heb wel eens gelezen dat als je langer als 30min wakker ligt je er beter even uit kunt gaan om opnieuw moe te worden en dan weer te gaan liggen.

Het doet me wel denken aan de zwangerschapstijd. Daar was het bijna iedere nacht wel raak hier dat er een paar moeders rond deze tijd op het forum waren omdat ze niet konden slapen. Ik gelukkig niet, ik sliep prima!

Ik slaap altijd prima, hoewel ik de laatste tijd wel steeds vaker over onnozele dingen lig na te denken snachts. Over een bh die naar mijn mening verkeerd is aangemeten door de verkoopster, over of ik wel bij een koor zal gaan (die te gek gaaf is, maar wel een beetje ver van huis), over m'n man die misschien een nieuwe baan heeft, maar dan wel weer full-time moet gaan werken (wat ie niet erg vind natuurlijk want het is een geweldige functie, maar dan moeten we wel opvang gaan regelen, en misschien ook een tweede auto ......)

En dat doet me aan m'n moeder denken. Die was vroeger (en ws nog steeds) ook altijd de halve nacht wakker omdat ze lag na te denken. Dan hadden wij een proefwerk, of iets spannends en dan lag zij na te denken of wij wel lekker konden slapen (wat we natuurlijk altijd gewoon deden, want nachtelijke spanning was mij onbekend).
Een pijnlijke confrontatie dus met het ouder worden ... ik lijk misschien wel steeds meer op m'n moeder hierin. Hopelijk is het niet iets blijvends, want ik vind slapen zo lekker!

Nou, ik zal jullie niet verder vervelen. Ik lees nog wat verhalen en dan ga ik weer slapen.
Liefs Nelleke

Hoi, vervelend hé, als je wakker ligt, midden in de nacht. Heb dat de laatste tijd ook vaak, en idd lig ik dan ook wakker van die onbenullige dingen. Ik denk altijd dat we daar overdag geen tijd voor hebben, en in de nacht komen we wel tot rust, en komen die gedachtes weer opwakkerren. Hopelijk ben je toch nog lekker in slaap kunnen vallen. Heb jij dat ook, dat je dan de dag gebroken bent? groetjes Wendy

mmm ik had je bijna gezelschap gehouden vannacht maar was gewoon te lui om uit mijn bed te stappen...

normaal heb ik zelden last van wakker liggen, maar de laatste tijd ben ik vaak aan het piekeren over hoe het verder gaat met Ivar en mij, tja dat had ik kunnen verwachten  he, bah!

liefs Jenneke

Toch nog een beetje kunnen slapen?

Ik ben 's nachts ook vaak wakker, maar dat komt omdat ik niet kan liggen. Achter de pc kruipen lukt niet omdat m'n ventje in de kamer ernaast slaapt zonder tussendeur. Ach, zo heeft iedereen wel eens van die pieker-momenten. Hopelijk kun je vannacht wel lekker slapen.

Groetjes,
Nelly.

Uitgeslapen? Piekeren s'' nachts is maar niks he! Vooral als die mannetjes dan zo heerlijk liggen te slapen!

Ben nu ook veel wakker s'nachts en bedenk dan ook wat er allemaal nog moet in huis, of wie ik nog moet bellen!  
Valt ook niet mee hier met een dikke buik slapen. (38 weekjes zwanger nu).

weltruste!

Lisenka mv Tessa

Nou, ik zal nog ff vertellen hoe het verder ging. Ik ging weer liggen en was nog steeds klaarwakker. Ben uiteindelijk wel in slaap gevallen hoor, maar zat wel met waterige ogen op m'n werk ... Paar bakken koffie ...
Vannacht heerlijk geslapen, dus gelukkig was het niet een nieuw ritueel! haha
Bedankt voor het medeleven!
Nelleke

Nou nelleke, als de komende twee nachten nog van die acties hebt.... Ik heb twee nachtdiensten! Hoop dat ik net zo klaarwakker blijf als jij was, WHAHHAHA!
Dan hou ik je in ieder geval gezelschap hier!

Greets!

Terug
Bovenaan