klaarwakker

Dag meiden, Het is nu 6.00 uur en ik zit al beneden met een kopje thee en een boterham. Ik kan deze week slecht slapen. Ik word zo vroeg wakker, vanmorgen was het 5.00 uur. Ik kan dan niet meer inslapen en ga er dan maar uit. Hebben jullie dat ook? Ik ben nu 33 weken zwanger en wel erg moe, dus een lange nacht zou wel fijn zijn. Ik kan me niet herinneren dat ik dit bij mijn vorige zwangerschap ook had. Gelukkig over 1,5 week verlof, dan kan ik het wat rustiger aan doen...

Oh vreselijk. Ik heb daar ook al weer een week last van. Wordt elke nacht paar keer wakker en val dan soms wel en soms niet meer in slaap. Laatst een keer vanaf 3.45 wakker gelegen. Poeh wat ben je dan brak de hele dag zeg.

Vannacht ook weer: 1.30 uur en daarna 5.00 uur.

Het komt echt door de hormonen. Bij mijn andere twee had ik het ook.
Lijkt wel alsof ik op een soort waakstand lig. Hoor elk geluidje.
Verschrikkelijk irritant!!

Nou sterkte vandaag en hopelijk vannacht weer beter!

Heb t ook..Meestal om de drie uur wakker. Naar de wc en dan weer terug. erg irritant inderdaad! Ik ga smiddags nog wel s liggen,zomaar even.Maar mss dat dat bij jou niet zo makkelijk gaat,aangezien je nog een kleintje hebt lopen?

Hier ook bekend alleen niet 's morgens vroeg maar midden in de nacht opeens klaarwakker. Dan maar even een toiletbezoekje en weer naar bed. 's Ochtends kan ik er vervolgens niet uitkomen. Zonder wekker word ik pas rond half 10 à 10 uur wakker! Zal er allemaal wel bij horen..

Ik slaap wel want ben erg moe maar soms ook erg onrustig, v mn ene zij naar de ander en droom onwijs, de stomste dingen..maar blijf moe, overdag als ik kan liggen (lastig met 3 kids), slaap ik zo.het is wel lastig om zo weinig energie te hebben..

Ik ook veel wakker, moet vaak naar toilet. Maar moet zeggen dat ik nog wel goed kan slapen. Ziekenhuisbed ligt best prettig en geen dochter die me uit de slaap haalt. Plus kan middagdutjes doen en dat doe ik dan ook, die wel nodig!

Heel herkenbaar!! Verschrikkelijk om zoveel wakker te liggen. Bij mij begon het al met 6 week, word rond een uur of 2/3 wakker en slaap daarna niet weer. Inmiddels is het de laatste weken tussen 1 en 2 uur al wakker. Slaap gemiddeld maar 4 uur snachts. Verloskundige maar zeggen dat het erbij hoort, sommige dagen ben ik echt kapot! Maar goed nog even doorbikkelen, nog 4 dagen werken!!

Terug
Bovenaan