Klacht!

Ik moet even mijn frustratie uiten. Ik vind dit een geweldig forum, maar we zijn er niet op vooruit gegaan toen de lay-out veranderde. Ik raak constant teksten kwijt, of reacties worden niet op het forum getoond... ik word er schijtziek van! Ik ben nu al steeds al mijn teksten van tevoren aan het kopieren voor het geval dat.... niet normaal dus! wat kunnen we hieraan doen als trouwe forumgebruikers??? anders ga ik gewoon een ander forum zoeken want ik word er echt zat van!

Wie weet waar we onze klachten hierover kunnen uiten en wat vinden jullie van dit probleem?

HOi,

sorry dat ik nu pas reageer. Herkenbaar wat je schrijft, ook ik ben het af en toe zo zat hier! Bij mij staat rechts een balk met veelgestelde vragen en de bovenste is vraag of opmerking en daar staat een contactformulier bij. Ben alleen bang dat je een mooi antwoord krijgt maar er verder niets verandert. Als je een ander forum zoekt, kunnen we dan niet samen verhuizen? Ik wil wel mee hoor... Of misschien is een hyve aanmaken een optie (heb wel Hyves maar ben daar niet zo in thuis)
Hoe denkt de rest hierover?

Natasja

er zijn betere fora, soms druk ik op versturen, dan is het weg. Twee dagen later kijk ik, staat het er 2 keer. Ik mis emoticons ;) en alle andere extra opties zoals foto's plaatsen enzo.

Hoi
Ben het helemaal met je eens. En er is beloofd dat er aan het eind van de zomer een nieuwere versie zou komen. Maar het is nu november en er is nog niks veranderd. Ook zouden we nu al foto's kunnen plaatsen. Baal er ook van dat ze hun beloftes niet nakomen. Het vorige forum was veel prettiger.
Groetjes nurse

Terug
Bovenaan