klachten en geslacht.

het leek me eens leuk om te vergelijken met de klachten en geslacht..
ik zal beginnen:

jongen:
-moe
-volle bos haar
-laat groeien borsten
-gave huid
-snel prikkelbaar
-veel zin in zout, groentes en vlees

nu (me gevoel zegt meisje maar zegt natuurlijk niets)
-moe
-misselijk
-onder de puisten
-veel haar uitval
-volle borsten vanaf het begin
- snel huilen
- veel zin in zoet en vet

Ik had bij m'n zoontje niet zoveel klachten. Ik was wat moe en lustte ineens geen vis meer.

Nu ben ik veel misselijker, nog steeds erg moe, moet sneller huilen, gevoelig voor geuren, lekker chagrijnig, trek in zoetigheid.

Doordat ik laatst bijna over m'n nek ging van een bier-boer van m'n vriend, denkt m'n moeder dat ik een meisje krijg. Zij kon dat bij mij ook niet verdragen. Ook hou ik net als zij toen niet zo van vlees nu.

Mijn gevoel zegt dat we nu ook een meisje krijgen, maar we komen allebei uit een jongens-familie dus mijn verstand zegt weer een jongetje hihi

Bij onze zoon eigenlijk geen klachten gehad alleen veel honger.

Nu soms erg beroert gevoel. Borsten al cupmaat groter en pijnlijker en vreselijk moe..

Ik durf kwa geslacht niks te denken. Denk zelf weer een jongen

klachten hoeven altijd niet wat te zeggen! tijdens deze zwangerschap meer en langer klachten en echt het gevoel dat het deze keer een jongen zou worden. maar de 20 weken echo laat duidelijk weer een meisje zien!

groetjes jess ( sept mama)

Bij onze dochter sterk voorgevoel gehad dat ik een jongen kreeg, bij de geboorte echt een verrassing dat ik een meisje kreeg! Bij de zwangerschap van onze zoon dacht ik dat ik nog een meisje kreeg, 20 weken echo vertelde dus een jongen! En nu... we zullen nog even moeten afwachten!
Liefs

Terug
Bovenaan