A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal
Ik zou eigenlijk afscheid nemen voor een tijdje, maar ik heb weer ergens last van en moest gewoon even kijken of dat er hier ook vrouwen zijn die er last van hebben of hebben gehad.
Het is namelijk zo ik ben 7 november ongie geworden.(dus niet zwanger?)
Maar ik heb de laatste dagen zo'n last van moeheid en misselijk in de ochtend dat ik nu toch ga twijfelen ondanks mijn ongesteldheid.
Ik sta s morgens altijd 10 voor 6 op om te gaan werken nu was ik die middag na me werk thuis gekomen rond 1 uur en ben toen 2 uurtjes gaan slapen, toen ben ik gaan koken en heb ik mijn soaps gekeken en om half 9 ben ik weer gaan slapen tot de volgende ochtend 10 voor 6.
Nu ben ik dus weer op werk en ben nog steeds ontzettend moe en ook een raar gevoel van misselijkheid.
Ik ben een half jaar geleden geopereerd aan mijn borsten en ook die zijn nu gevoelig(kan ook komen door de operatie)
Ook plas ik nog steeds heel veel, terwijl ik eigenlijk niet zoo heel erg veel drink om er zoveel van te plassen.
Zijn er vrouwen hier die zwanger waren/zijn en gewoon ongesteld werden?
Ik wil nog even afwachten en kijken hoe mijn lichaam reageerd wanneer ik niet ongesteld meer ben,dat zal 1 dezer dagen wel voorbij zijn.
Mocht ik dan nog steeds klachten hebben ga ik denk maar even naar de huisarts.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen of advies voor me heeft.
Groetjes Peggy
Moeder van zoontje van 2,5 jaar NOD 7 december, ronde 5