klachten met gebit

hebben jullie ook klachten als je zwanger bent met je gebit? bij mij lijkt het wel altijd of het gekker word! er staat nog een wortelkanaalbehandeling op me te wachten, breekt vanmiddag weer een stuk vulling af.. en me tandvlees niet echt lekker.. hopeloos

ehm gebitsproblemen waarschuwen ze je wel vaak voor

goed eten en flossen en poetsen en verder geluk hebben

de kleine vreet alles uit je tanden

ik heb er zelf geen lasst van, mijn tandarts had me al 10 jaar met zware paradontitis laten lopen en wonder boven wonder heb ik alle tanden nog. bij een normaal persoon was alles er allang uitgevallen
dus ik heb gevoelig tandvlees maar een gigasterk gebit!

heel veel succes ermee

Jaaa,hier ook hoor!tot mijn 14de nooit wat gehad,toen raak.toen weer even beter.maar sinds de zwangerschappen altijd raak.ook nu moet ik over 3,5 week weer terugkomen om 4 gaatjes te vullen en waarschijnlijk een kies eruit.is niet leuk meer!maar gelukkig word alles verdoofd en ben ik er niet bang meer voor
liefs jootje

hou inderdaad goed je tandvlees in de gaten! Je tandvlees is de fundering voor een gezond gebit. interdentaal reinigen is nu superbelangrijk!
spoelen met cosodyl is ook prettig na het poetsen voor herstel van je tandvlees. Dat elk kind een tand kost is een bakerspraatje hoor! Succes!

Terug
Bovenaan