Klachten na bevruchting of innesteling?

A

Anoniem

Guest
Ik heb namelijk sinds het weekend last van rugpijn, onderin om precies te zijn en ben nu licht misselijk. Kan de zenuwen zijn maar ik vroeg me af wanneer je nou klachten krijg of is dat bij iedereen anders.

Liefs,
Dompy

Dat zit ik me dus ook af te vragen. Heb dan geen last van mn rug, maar al dagen regelmatig licht zeurderig ongi gevoel en bij vlagen beetje misselijk..heb vorige dinsdag mn ei gehad (als t goed is)..ben ook benieuwd hoelang dat duurt voordat je iets voelt..

Wanneer heb jij je ei gehad?? Spannend zeg..pff maar duimen dat t idd de innesteling is en niet de spanning (moet zeggen dat ik pas ging hopen na mn klachten..dus niet aangepraat volgens mij)

Good Luck!! x

Nou als het goed is heb ik van het weekend m'n eisprong gehad en sinds zaterdag heb ik lage rugklachten. zo'n zeurderig gevoel. (voelt niet alsof ik door m'n rug ben gegaan)

Ik denk dat ik ongeveer 6 mei mijn nod heb. Ben 2x na 28 dagen ongi geworden en toen een keer na 32 dagen dus eigelijk weet ik het niet zo goed wanneer ik ongi moet worden of eigelijk niet moet worden. haha

x
Dompy

Ik heb gehoord dat je ong vh gemiddels uit kan gaan en t testen wachten tot je langste cyclus..dus dat is maar 32 daagjes...snapje?! Ik weet t ook niet precies...heb altijd gemiddels 28 dagen gehad en de laatste ineens 40 dagen. Ik ga nu gewoon toch van 2 mei uit, omdat je NOD over t algemeen (dacht ik) 2 weken na je eisprong is en die is volgens mij duidelijk n week geleden geweest..

Erg he dat wachten??? Heb je nog steeds de klachtjes??? Ik wel..dat vind ik t merkwaardige..normaal voel ik alleen n uur voor t doorbreekt dat gevoel maar nu al n tijdje..ook af en toe ff misselijk gevoel enzo..Achja nog ff doorbijten en volgende week afwachten

Laten we t hopen...;)

Succes   xx

Terug
Bovenaan