Hoi dames, graag zou ik wat gerustelling willen. Ik ben ongeveer 5 weken geleden bevallen van ons zoontje en daarbij is een knip gezet. Nu herstelde dat heel erg mooi volgens de kraamzorg en leek het sneller te herstellen. Maar nu heb ik er sinds ongeveer 4 dagen ontzettende last van. Ben vandaag bij de gynaecoloog geweest en die heeft er naar gekeken. Gaf aan dat het er van de buitenkant rustig uitzag, nog een kleine opening zowel aan de buiten als binnenkant. Voelde volgens hem wat dik aan en heeft erin geknepen (auw, was echt pijnlijk). Er kwam een beetje pus uit en hoopt dat dit de pijn zou wegnemen. Vrijdag moet ik weer terug voor controle. Mocht het weer wat dikker worden en pijnlijker moeten ze de wond weer openknippen. Ben hier zo ontzettend bang voor. Heeft iemand dit ook gehad? Heb echt even wat geruststelling nodig en wat ik kan doen voor het herstel. Spoel nu 2/3 keer op een dag met de douchekop en na elke wc-beurt spoel ik het na met water. Ook zit ik regelmatig op een harde stoel.