Klachten na Knip

<p>Hoi allemaal, graag hoor ik van andere die ook een knip hebben gehad of mijn klachten overeenkomen.</p><p>ik had heel veel last van een knoopje van een hechting en deze is na 7 dagen eruit gehaald en wat een opluchting tenminste dat dacht ik.. nu lijkt het wel of de plek waar het knoopje zat nog pijnlijker en geïrriteerder is, herkennen jullie dit? </p><p>Ook heb ik veel last van aambeien, heeft iemand nog tips behalve curanol crème. </p><p>Maar de meeste pijn heb ik nu na ruim een week in de buurt van mijn clitoris alsof er iets hard op drukt en kou heeft gevat ( weet ff niet hoe ik het anders moet omschrijven) en het zelfde geld voor de achterkant, drukkend pijnlijk gevoel en veel gasvorming. Is dit herkenbaar en wanneer hoort dit minder te worden.  Alvast bedankt voor reacties</p>

Ook ik heb erg veel last gehad van de hechtingen, ben langs de vk geweest en die heeft het laatste stukje hechting eruit gehaald. Daarna gelijk nergens last meer van! Zou even je vk bellen en vragen of ze er naar kunnen kijken.

De knip... wat was dat k*t zeg! Bij mij verdween de ergste pijn na een dag of 10, na een week of 7 was het nagenoeg weg. Doe vooral rustig aan. Als je te druk bent geweest, gaat het vaak meer pijn doen.
wat betreft curanol. Gebruik je de pillen en de zalf? Ik gebruikte beide. Smeer de zalf heel trouw 2 (of 3 keer) per dag. Bij mij was de aambei na een week of 5 weg. Veel sterkte met je herstel. Kijk regelmatig naar je kindje, zodat je weet dat het het allemaal waard is ;)

Bedankt coor jullie reacties ik zal idd de vk even laten kijken 
die pilletjes zijn een goed idee ik heb nu alleen de crème 
de pijn is het ook allemaal waard maar door die pijn kan je een stuk minder dan je zou willen zeker omdat ik er ook nog een drukke peuter bij heb?

De ergste klachten verdwenen bij mij pas na maanden, het ‘knoopje’ heb ik nog heel lang gevoeld, ook was het een bobbeltje dat pas na jaren is verdwenen. 
Zoals ik het lees heb je de knip op een nare plek gehad. 
Ik had geen aambeien maar vrij snel na de bevalling had ik last van obstipatie en kreeg daar een homeopatische thee waardoor mijn darmen en stoelgang op gang kwam, dat was echt een redding. Ook spoelde ik mijn onderkant na elke toiletbezoek met lauw water en zat ik dagelijks in bad met soda. 

Mijn kraamverzorgster deed appelstroop ik boterhamzakjes in de vriezer, die droeg ik daarna met een wegwerpwashandje er om heen in mijn onderbroek ter verkoeling. Hielp zowel voor de knip als de aambeien. Ik zou inderdaad het knoopje even laten nakijken door de vk. Wat betreft de pijn bij je clitoris, zou het een schaafwonden of klein scheurtje in die buurt geweest kunnen zijn? 

Hier ook de appelstroop gebruikt tegen aambeien. Het is inmiddels al een tijd geleden, maar nog steeds heb ik appelstroop in de vriezer voor het geval mijn zoontje hard valt of ik mezelf verbrand aan een pan. Ideaal spul.

Terug
Bovenaan