Klachten na mirena spiraal

Wie herkent zich in deze klachten?
Ik heb in 2019 een spiraal laten zetten, na bijna 3 jaar een implanon.
Eerste tijd ging het goed maar de laatste 1.5 jaar kreeg ik steeds meer klachten en de laatste 6 maand elke 14 dagen menstruatie.
Nu heb ik 1 feb mijn spiraal laten verwijderen en bleek dat deze niet goed meer in mijn baarmoeder zat maar naar beneden gezakt was.
De dokter zag ook veel vocht in mijn baarmoeder.
2 dagen na het verwijderen begon ik weer te bloeden en dit is tot op de dag van vandaag nog niet gestopt.
En ik bloed ook echt heel heftig, verlies dikke klonten met bloed en na 2 uur moet ik mij alwee verschonen want dan zit alles vol.
Ik durf nauwlijks nog de deur uit omdat ik veel te bang ben dat ik mezelf niet optijd kan verschonen en dus kats ga doorlekken.
 
Geen ervaring mee, maar ik zou hier wel mee naar de huisarts gaan... bijna drie weken zo heftig bloeden klinkt als veel te lang en te veel. Het kan misschien nog overgaan maar wellicht voor de zekerheid toch laten checken. 
 
Nou, ik vind het wel heel extreem en zou een second opinion willen. Misschien een verloskundige? Die weten ook veel over anticonceptie en wens om zwanger te worden, niet alleen over zwanger zijn. En je hebt geen verwijzing nodig...
 
Terug
Bovenaan