Klachten na miskraam

<p>Hi allen,</p><p>Ik heb vorige week woensdag na ruim 4 weken zwangerschap helaas een miskraam heb gekregen. Dit ging gepaard met enorm veel bloedverlies en pittige krampen in buik en rug! Het bloeden zit nu op een punt dat t bruiner wordt, het echte vloeien is gestopt.</p><p>Emotioneel gezien heb ik mij er snel bij neergelegd, maar los daarvan heb ik best veel lichamelijke klachten. Ik merk dat ik een opgeblazen gevoel heb in mijn buik, steken in mijn borsten heb, bh zit benauwend en mij in mijn geheel echt heel bleeegghhh voel. Ik slik nu al drie dagen vol paracetamol, omdat ik spanningshoofdpijn heb en ik ben echt normaal iemand die nooit ergens snel last van heeft. </p><p>Zijn er mensen die zichzelf hierin herkennen? Ik moet wel zeggen dat ik ondanks mijn hevige bloedverlies wel gewoon heb gewerkt enzo, mezelf niet echt rust gegund omdat ik in eerste instantie dacht, ‘ach zo heftig kan ‘t toch niet zijn na 4 weken zwangerschap!’</p><p> </p><p> </p>
 
Hi, 
Ten eerste sterkte! Ik heb vorig jaar Juni ook een miskraam gehad met circa 5 weken. Dit ging inderdaad net als bij jou, gepaard met hevige krampen in buik, rug en benen, en heftig bloedverlies met stolsels. Na mijn miskraam heb ik me ook echt een tijd nog ellendig gevoeld, zowel mentaal maar ook zeker fysiek. Snel moe, gespannen buik etc. Daarbij denk ik ook zeker dat je je zelf wat rust moet gunnen, ik denk wel dat dat je herstel zal bevorderen... Ik zelf ben echt een paar dagen niet gaan werken (zat er mentaal wel doorheen) en ik denk dat dit me toch wel goed heeft gedaan. Even tijd voor jezelf nemen na zo iets, is denk ik toch verstandig, maar iedereen gaat er natuurlijk anders mee om. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt! 
 
Hoi 
Ik zit er nu ook midden in.. 5w4d zwanger geweest. Helaas mijn derde miskraam dit jaar, met de vorige heb ik totaal geen last gehad.. maar nu, ik heb vreselijke krampen in mijn buik wat doorstraalt naar mijn rug en benen,  was gister bij de fysio en zei probeerde mijn onderrug voorzichtig wat los te krijgen, maar dat deed zo'n zeer Ann mijn buik dat ze gestopt is,  ik zit nu op dag 7 en het bloed verlies wordt steeds minder, aankomende woensdag heb ik een echo om te zien of alles helemaal weg is.. 
Moet jij ook nog voor controle?
Heel veel sterkte
 
Hoi 
Ik zit er nu ook midden in.. 5w4d zwanger geweest. Helaas mijn derde miskraam dit jaar, met de vorige heb ik totaal geen last gehad.. maar nu, ik heb vreselijke krampen in mijn buik wat doorstraalt naar mijn rug en benen,  was gister bij de fysio en zei probeerde mijn onderrug voorzichtig wat los te krijgen, maar dat deed zo'n zeer Ann mijn buik dat ze gestopt is,  ik zit nu op dag 7 en het bloed verlies wordt steeds minder, aankomende woensdag heb ik een echo om te zien of alles helemaal weg is.. 
Moet jij ook nog voor controle?
Heel veel sterkte
 
Hi,
 
Mochten jullie het leuk vinden, wij hebben een appgroepje voor vrouwen die op hun nod wachten na een mk.
Moeten jullie even op het onderwerp nod december na miskraam kijken
 
Veel sterkte!
 
 
 
Terug
Bovenaan